Ni samo obleka atraktivna
Hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT premium N-line

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Več pripomb imam tokrat pri robotiziranem 7-stopenjskem menjalniku. Občasno mu zmanjka odločnosti in hitre menjave prestav. Ko recimo malo bolj močno pritisnete na plin, se včasih kar ne zgane, potem dodate še malo plina in v slogu viharja 'zmeče' tri prestave dol in poskrbi za preveč agresiven pospešek. Seveda je na voljo še program 'sport', a ta drži večino časa prenizko izbrano prestavo, vrtljaje pa previsoko. V avtu, ki me ves čas malo vabi k vozniškim užitkom, zato zase raje izberem ročni menjalnik.
tehnični podatki | hyundai i30 fastback 1.4 T-GDI 140 DCT premium N-line |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1353 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 242 pri 1.500 |
menjalnik | robotiziran, sedemstopenjski, DCT |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4455 x 1795 x 1425 |
medosna razdalja v mm | 2650 |
prtljažnik v litrih | 450 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1484 (356) |
največja hitrost v km/h | 210 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,2/5,1/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.340 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 25.590 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 26.320 (*2.000 EUR popusta) |

Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















