Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kralj okretnosti

Renault twingo TCe 95 EDC intens

Avtor prispevka: Anže Jereb
Segment najmanjših avtomobilčkov se zdi tako poseben, da so prenove bistveno manj potrebne. Kar poglejte twinga, po štirih letih je še vedno zanimiv, zato je tokratna prenova navzven precej blaga.
Kralj okretnosti
Foto: Gašper Miš
24. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

na mestnih ulicah in ozkih parkiriščih dominira
štiri vrata na boku pomenijo precejšnjo uporabnost
prostora na zadnji klopi je presenetljivo veliko
notranjost je uporabna, odlagališč pa precej
sredinski predal z vhodi USB je super
vzvratna kamera je v teh mini avtih še posebej dobrodošla
obračalni krog je fenomenalen
vozniško je dokaj prijeten, občutek na volanu pa povprečen
turbomotorček je prijeten in precej živahen
poraba je s sedmimi litri prevelika
po prenovi je postal bolj oblikovno nežen, če je to lahko minus
spodobno opremljen clio stane enako
volanski obroč ni nastavljiv po globini
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (9 glasov)

Če vprašate mene, je bil prej celo bolj simpatičen, pa so mi po prenovah avtomobili praktično vedno bolj zanimivi. Tiste dnevne luči spodaj in izven glavnega žarometa so mu dale malce bolj mišičast izgled in prav luči spredaj so tista glavna stvar, ki so jo popravili. Sedaj je vse skupaj za enim steklom in malenkost so spremenili še oba odbijača, posledično pa twingo deluje bolj nežno. Morda pa želijo nagovarjati bolj ženske in jim sugerirati, da je to super avto prav za njih.

Tudi znotraj ni veliko sprememb, tisti dve, ki sta, pa obe povečujeta uporabnost. Za začetek zaprt predal pred sovoznikom, kakršnega so prej imeli le boljši paketi opreme, in uporabno odlagališče na sredini pred prestavno ročico. Pred prenovo je bila tam nekakšna plastična torbica, ki jo je bilo mogoče odstraniti, a je bila le delno uporabna. Sedaj sta tam še dva vhoda USB in je vse skupaj boljše. Sedi se enako, še vedno kar dobro, edino volan ni nastavljiv po globini, kar pa ne moti posebej, se da vseeno položaj nastaviti kar dobro.

Skrita kljuka zadnjih vrat doda svoj pridih, dejstvo, da so na boku še ena vrata, pa seveda pomeni več uporabnosti. Zadaj je kajpak prostor omejen, ga pa ni tako zelo malo, da se ne bi dalo normalno sedeti. Celo otroci na svojih sedežih, ki jim noge bingljajo vedno predaleč, lahko svoje nožice svobodno premikajo in obenem seveda malce tudi umažejo zadnjo stran naslonjala sprednjega sedeža. Pa prtljažnik? Plitek je, ker se spodaj skriva motor, ampak za vrečke in ostalo manjšo kramo dovolj prostoren. Za dopust bo seveda boljši večji avtomobil, ampak to vam je menda jasno. So pa premaknili gumb za odpiranje prtljažnika in tudi spredaj malce popravili način odpiranja sprednjega pokrova. Prejšnji način je bil milo rečeno hecen.

Še vedno sta na voljo dva motorja, tokratni prisilno polnjen 0,9-litrski je močnejši in ponuja 68 kilovatov oziroma 93 ’konj’, kar je več kot dovolj za avto velikosti mušice. Twingo gre prav dobro z njim, precej je živahen, paše mu tudi robotiziran menjalnik za dodatnih 1.300 EUR; ga priporočam, ker bo šviganje po mestu naredil še bolj prijetno, in ni predrag, čeprav malo živčno cuka pri speljevanju. In kar zasvoji voznika, da včasih povsem brez potrebe prestavlja sam in si predstavlja, da je na kakšni dirki. Bolj počasni dirki, no. Edino poraba s sedmimi litri ni majhna, glede na to da avto tehta le eno tono.

Še vedno pa je twingo seveda najbolj zanimiv zaradi zadnjega pogona in posledično neverjetne okretnosti. Tukaj mu ni para, če izvzamem tehnično sorodni smart, obračanje na ulici, parkiranje, vsi manevri so smešno lahki. In pri opremi intens pomaga še vzvratna kamera, da ga boste res zlahka obrnili v še tako majhnem kotičku. Sem prepričan, da so tudi lastniki vedno znova presenečeni, da je obračalni krog tako majhen, pa čeprav so se z njim obrnili že neštetokrat. Krmiljenje je progresivno, zato volan pri večjih hitrostih ni tako direkten, da vas ne bi skrbelo, da se boste v zavoju zapeljali nekam na travo, ko boste preveč obrnili volan.

Vozniško je sicer povprečen, sedaj je centimeter bolj pritisnjen k tlom kot pred prenovo, ampak se zato ne zdi posebej drugačen. Občutek na volanu ni najboljši, še vedno ostaja dokaj umeten, je pa volan sedaj vsaj nekoliko bolj obtežen in nudi več informacij. Oziroma vliva več zaupanja. Dirkalnik twingo ne bo nikoli, to je jasno, za v mesto pa ni boljšega.

Še največja težava tega avtomobila in najbrž glavni razlog, da jih na cestah ni veliko, je njegova cena. Testni z vsemi dodatki stane več kot 16 'jurjev', kar je podobno, kot stane dobro opremljen clio. In prepričan sem, da imamo Slovenci v tem primeru raje večji avtomobil, kar jasno kaže že razmerje obeh vozil na naših cestah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo TCe 95 intens
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 898
moč v kW (KM) pri vrt./min 68 (93) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 135 pri 2.500
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3615 x 1646 x 1541
medosna razdalja v mm 2492
prtljažnik v litrih 210/240
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1043 (350)
največja hitrost v km/h 165
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 9.390
cena testnega vozila v EUR 14.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.310 (*1.600)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |