Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Preudarnost, ne pretiravanje

BMW 320d touring xDrive M sport

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Medgeneracijska prenova najbolj zaželenega modela v ponudbi je gotovo zelo težka za vse vpletene, saj nihče noče biti kriv za slabšo prodajo. Bavarci so se pri seriji 3 zato odločili za preudarne spremembe.
Preudarnost, ne pretiravanje
Foto: Gašper Miš
8. 9. 2017 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled po prenovi ostaja prepoznaven in dinamičen
luči so z novo grafiko lepše spredaj in zadaj
vrhunsko počutje v kabini ostaja, takisto odlična ergonomija
prenovljen multimedijski sistem ima kup novih funkcij
dodaten USB-vhod na armaturni plošči je bolj priročen
osemstopenjski samodejni menjalnik je najboljši za udobno vožnjo
dvolitrski turbodizel v nosu proizvede zadostnih 140 kW moči
ugodna povprečna poraba okoli 7 litrov dizla s štirikolesnim pogonom
športno podvozje M sport je pretrdo za udobno družinsko vožnjo
motor je preveč glasen in zunaj nič kaj uglajen
kljub vrhunski izdelavi ostaja notranjost monotona
cena serije 3 lahko hitro poskoči v domeno serije 5
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
5 (2 glasov)

BMWjeva serija 3 se elegantno stara in po prevetritvi, ki je zunaj spremenila grafiko luči, izgleda še malo bolje. Zato jaguar XE in tudi novejša mercedes-benz razreda C ter novi audi A4 še vedno ne morejo mirno spati. Odgovorni so želeli, da avtomobil tudi po medgeneracijski prenovi ostane prepoznaven že na daleč in jim je zelo dobro uspelo. Vsi, ki se na avtomobile vsaj malo spoznajo, pa bodo že na daleč vedeli, da se nekdo v gostilni hvalisa s starim avtomobilom, če se LED-trak v sprednjih lučeh ne bo nadaljeval proti ledvičkama.

Da gre za kratek seznam sprememb, se pozna tudi v notranjosti, kjer je odslej na voljo nekaj več dodatkov za personalizacijo kabine. Ostalo ostaja bolj ali manj nespremenjeno, je pa dodaten USB-vhod lahko kar na armaturni plošči in posodobljen multimedijski sistem je še bolj odziven in bo kupce z novimi funkcijami zamotil vsaj za prvih nekaj tednov. Navigacijske napotke v slovenščini so posneli na novo in dejstvo, da mi glas ni všeč, je verjetno samo moja kaprica, ki večine ne bo motila.

Ena najboljših lastnosti serije 3 je položaj za volanom in optimalnega najdeš z lahkoto, vendar je avtomobil že od nekdaj bil izdelan za ustvarjanje športnega občutka tudi na mestu, zato je prostora za potnike dovolj, ni pa najbolj ravnodušno odmerjen. Bolj pomembno je, da je občutek na volanu še vedno vrhunski, kljub temu da gre za kombijevski touring, krmilni mehanizem pa je seveda progresiven, da je avto bolj stabilen pri večjih hitrostih, ko je servo manj občutljiv na premike. Malenkostno so spremenili še vzmetenje in dodali nekaj novih komponent, s katerimi so zmanjšali nagibanje med hitrim preganjanjem skozi ovinke, in izboljšali stabilnost, kar se takoj opazi. BMW serije 3 je avtomobil za tiste, ki se med vožnjo hočejo zabavati, zato ima od doplačilu lahko podvozje M sport, ki je dober kompromis, če želite nekaj udobja in bistveno več dinamike. Zadaj je še vedno 496 litrov velik prtljažnik z ravnim dnom, ki se ob prevrnjenih naslonih zadnjih sedežev poveča na 1.500 litrov, velik plus pa je še ločeno odpiranje zadnjega stekla, ko moraš na hitro pospraviti kakšno vrečko ali tri.

Čeprav kljub športnemu podvozju še vedno obstaja način vožnje comfort, ki malenkost bolj elegantno prežveči cestne nepravilnosti kljub velikim platiščem, ga za družinsko uporabo verjetno ne bi izbral. Sploh na dolgih vožnjah bi malenkost več udobja prišlo še kako prav. Če vam to ne pomeni nič in ljubite občutek športne trdote, potem boste nad njim navdušeni.

320d v zadnji izvedbi premore 140 kilovatov moči, torej 190 'konjev', in je še malo bolj poskočen od predhodnika. Ne pričakujte športnosti in tudi tih ni, prej enako glasen kot do nedavnega, je pa zelo suveren. Na testu je porabil kar ugodnih 7 litrov, ker ima še štirikolesni pogon xDrive, kamor moč pošilja osemstopenjski samodejni menjalnik, brez katerega si udobne vožnje sploh ne predstavljam več. Če mislite, da se motim, ga preizkusite še sami.

BMW serije 3 tako ostaja vrhunsko dodelan avto brez resne zamere, edino podvozje M sport se mi zdi nesmiselno, če kupujete družinski karavan, ki bi moral biti udoben. Cena testnega je sicer res 66 tisočakov, vendar s preudarnostjo v prodajnem salonu ta gotovo ne bo presegla meje 50.000 evrov. Ja, še vedno ni malo, vendar imejte v mislih, da gre za premium družinski karavan, ki med vožnjo vozniku na obraz ne bo pričaral samo skromnih nasmehov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d xDrive touring M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4633 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1680 (500)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,4/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 34.150
cena testnega vozila v EUR 45.851
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 66.068

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |