Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kljukica na vseh področjih

Volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nekatere bi motilo, drugim pa se zdi odlično, da imajo pred hišo avtomobil, ki sploh ne izstopa, vseeno pa poskrbi, da vse štima. Govorim seveda o passatu, zmagovalcu velikega primerjalnega testa PRIMA.
Kljukica na vseh področjih
Foto: Gašper Miš, PRIMA
31. 1. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

majhne spremembe ob prenovi vseeno skupaj pomenijo veliko
oblikovno ostaja zadržan, a vseeno dovolj simpatičen
uporabnost prostora v kabini je med najboljšimi
še posebej je impresiven prtljažnik in njegova prilagodljivost
sprednja sedeža sta dobra, predvsem se izkažeta pri udobju
voznikovo okolje je zgledno urejeno in nadvse uporabno
vmesnik zaslona na dotik je enostaven, vse skupaj pa zelo hitro
dvolitrski TDI s 110 kW moči je več kot dovolj zmogljiv
motor je med varčnejšimi, ko pridemo do področja porabe
menjalnik DSG uspešno povečuje vozniško lagodje
podvozje je nastavljeno predvsem na udobje, passat je zelo nenaporen
če kaj, potem passat ne zaigra na čustva
asistenčni sistemi so odlični le, če delujejo
krmiljenju manjka odtenek več mesnatosti
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (25 glasov)

Celoten test PRIMA si lahko preberete tukaj in ugotovili boste, da smo bili spet zelo temeljiti. Na koncu je zmago slavil ravno passat, ki ne predstavlja le skupka dovolj dobrih vrlin, ampak je skoraj v vseh segmentih boljši od konkurence. Torej ni povsod le 'dokaj dober', ampak odličen. Če vas seveda že v startu ne zmoti dejstvo, da je oblikovno dokaj neopazen in bo takšen tudi zaradi dejstva, da jih je na cestah ogromno. Mogoče je tudi to razlog, da so si ga kranjski policisti izbrali za vozilo Provida. Ob poplavi passatov boste policijskega precej težko opazili.

Čeprav je to segment, ki ob poplavi križancev še zdaleč ni med najatraktivnejšimi, številke še vedno niso zanemarljive. In za polovico celotne prodaje karavanov tega velikostnega segmenta poskrbi kar passat, razlog pa ni le v tem, da imamo znamko Volkswagen Slovenci pač izjemno radi, ampak tudi v ugodni ceni in dejstvu, da je res dober avtomobil. Za začetek je prostoren, in to celo bolj kot velika večina tekmecev. Edino škoda superb mu malce nagaja pri tem, sicer pa je v passatu za potnike prostora ogromno, prtljažnik je uporaben in velik, pa še sredinski del se mu lahko podre, da je prevoz smuči lažji. Tega ne ponuja noben tekmec, če že, imajo le odprtino za smuči, ki je seveda manjša od prostornosti odprtja celotnega osrednjega dela, pri čemer še vedno zadaj lahko sedita dva potnika.

Zadaj je prostora veliko in klop je udobna, edina manjša zamera gre le sidriščem isofix, ki imajo pokrovčke, da lepše izgledajo, ko otroška sedeža nista nameščena, a jih je potrebno odstraniti, preden ju boste vpeli, kar je nerodno, pa še nekam jih je treba odložiti. Ampak to ni neka huda kritika. Dobro oceno si zaslužita tudi sprednja sedeža, sta zelo udobna in prostorna, precej dobro objameta hrbta potnikov in v zavojih ponudita dovolj opore.

Armaturna plošča vas ne bo navdušila kot tista v peugeotu 508, to je res. Ni tako razgibana in vizualno privlačna, tudi materiali niso na čisto enakem nivoju. Ampak po drugi strani vseeno passatu ne morem nameniti kritike, ker so materiali še vedno zelo dobri, nič ne bo med vožnjo zaškripalo in vse skupaj je prijetno, pomanjkanje drznosti pa passat nadoknadi z uporabnostjo. Se mi zdi, da so pri Volkswagnu namenoma uporabili vse znanje stoletja avtomobilskega obstoja in vse funkcije postavili tja, da so karseda uporabne. Nekatera stikala so velika, predvsem imajo vse pomembnejše funkcije še vedno gumbe, kar je super, vse skupaj pa zaokrožuje velik zaslon na dotik z odlično ločljivostjo in hitrim delovanjem. Ne bom rekel, da je notranjost dolgočasna, ker ob popolni uporabnosti pač ne more biti, namesto drznosti je enostavno raje prečiščena in ergonomska.

Motorna paleta je precej bogata in čeprav od viška glava ne boli, kot pravijo, takšen dvolitrski TDI s 110 kW moči oziroma 150 ’konjički’ obkljuka vse potrebe. Je dovolj prožen in živahen, da nikoli ne bo deloval podhranjeno. Zlahka porabi le dobrih pet litrov in pol za vsakih sto prevoženih kilometrov in tudi kultivirano teče. V bistvu je zelo prijeten, še posebej lahkotna pa bo vožnja v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom DSG, ki je dober kot vedno. Predvsem je boljši in manj cuka pri speljevanju, kot so to počeli nekdanji 6-stopenjski menjalniki DSG.

Predvsem pa je passat vozniško tako lepo nevtralen in nenaporen, da vam bo to všeč. Prav lepo se zmore skozi ovinke zapeljati tudi nekoliko hitreje, ampak, ker to ni posebej pomembno, je odličen predvsem tam, kjer šteje. Občutek na volanu je dober, lega zanesljiva, podvozje pa predvsem udobno in vozniško lahkotno. Vse skupaj je odličen primer tega, kar pri Volkswagnu trdijo za vse svoje modele, da novi oziroma prenovljeni nikoli niso revolucija, ampak le evolucija že tako dobrega. In passat zato po tej prenovi ni nekaj povsem novega, le gubice so mu zgladili. Z uporabniškega vidika so še najbolj opazna stvar matrične LED-luči. Če imate starega in vas mika prenovljeni, je to daleč najbolj privlačna novost, ker matrične pač svetijo občutno bolje od klasičnih LED.

Dober skupek lastnosti še ne pomeni dobre prodaje, če cena ni tista, ki pritegne. In passat tudi na tem področju skriva aduta. Odlične prodajne številke pomenijo, da je cena lahko nižja, v primeru točno takšnega z opremo elegance je to 38.000 EUR. Seveda v tem primeru oprema ni popolna, a sam dejansko pogrešam le digitalne merilnike in morda, ampak res le morda, za palec večja platišča. Bi izgledal še malo bolje, pri udobju pa se bistveno ne bi poznalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.000 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 360 od 1.600 do 2.750
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4773 x 1832 x 1516
medosna razdalja v mm 2786
prtljažnik v litrih 650
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590 (580)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,9/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 26.418
cena testnega vozila v EUR 35.327
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.169

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
nikoli več passata, je bil več na avto vleki kot na cesti
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 3. 2020
Marec 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
24252627282901
02030405  mednarodna premiera - mini cooper SE
060708
0910  domača premiera - hyundai i10
11  domača premiera - mercedes-benz GLB
12  domača premiera - ssangyong korando
13  domača premiera - mitsubishi space star
1415
161718  domača premiera - ford puma
19  mednarodna premiera - škoda octavia
202122
23  mednarodna premiera - ford kuga
242526272829
30  mednarodna premiera - seat leon
310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |