Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko je videz bolj pomemben od zmogljivosti

Renault clio TCe 100 intens R.S. line

Avtor prispevka: Jure Cehner
Včasih so bili aerodinamični dodatki in veliki dovodi zraka na dinamično oblikovanih odbijačih domena zelo zmogljivih različic, zdaj pa si lahko tudi pri cliu s šibkim motorjem omislite zelo športno podobo.
Ko je videz bolj pomemben od zmogljivosti
Foto: Jure Cehner
2. 12. 2020 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda res dobro, kričeča oranžna barva mu pristoji
zadovoljil bo ljubitelje dinamičnega/športnega izgleda
za 700 evrov je paket opreme R.S. line dobra kupčija
počutje v kabini s takšnim nivojem opreme je dobro
tudi sedeži so odlični, ravno pravi kompromis med športnostjo in udobjem
lega na cesti je dobra, med boljšimi v razredu
v načinu sport krmilni mehanizem ponudi dovolj povratnih informacij
motor je glede na objektivno moč malenkost podhranjen
poraba je med dinamično vožnjo hitro preko osmih litrov
elektronska ročna zavora prepozno popusti ob speljevanju
dotičen avto je zelo moteče brnel nekje v sredini armaturne plošče
multimedijski sistem se še vedno preveč zatika
cena je malce previsoka za to, kar dobite
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (30 glasov)

Brutalno hitri avtomobili so seveda precej dražji od vstopnih različic, dražje je vzdrževanje, marsikomu pa se ob slišani povprečni porabi goriva kar zvrti. Po drugi strani so takšni avtomobili vizualno zelo privlačni, izstopajo že z barvo, da o ostalih športnih dodatkih in večjih dovodih zraka na obrazu niti ne govorimo, zato so med avtomobilisti tudi tako zaželeni. Avtomobilski proizvajalci to dobro vedo, zato že dolgo časa ponujajo pakete vizualnih nadgradenj, da zadovoljijo še tiste, ki želijo opazen avtomobil z običajnim motorjem. Zato tudi tokratni clio ni R.S., čeprav je to mislil celo moj sosed.

Poleg približno srednjega nivoja opreme intens ima testni clio še vizualni paket opreme, ki poimensko zamenjuje linijo GT, in sicer R.S. line. Zato ima krasne sedeže, 17-palčna platišča, športen spodnji del maske in malo večje dovode zraka, cel kup napisov, športen volan in kromirano izpušno cev. Na sprednjih blatnikih sta celo oznaki R.S. line, vsa ta šminka pa stane 700 evrov. Nam se ne zdi veliko. Avto ima pač nekaj več duše in je precej bolj opazen.

Motorizacija seveda ni brutalna, saj za premikanje skrbi litrski trivaljnik s 74 kilovati oz. 100 'konji'. Športnosti ne pričakujte, saj ne slovi po eksplozivnosti, do 100 km/h se namreč požene v slabih 12 sekundah. Dobre 4 sekunde počasnejši je vstopni '72-konjski' motorček, kar pa verjetno malo starejših voznikov in vseh, ki jim pospeški niso pomembni, gotovo ne bo motilo. Do cilja bodo prišli. Med ležerno vožnjo in enakomernim pospeševanjem ne boste takoj zaznali trivaljne zasnove, postane pa očitna med bližanjem vrtljajev rdečemu polju. Poraba bo čisto odvisna od voznika, med stalnim priganjanjem je okoli 8 litrov, sicer pa z lahkoto zahteva tudi 6,5 litra na 100 kilometrov. Med ovinke se boste radi zapeljali, ker je podvozje dobro nastavljeno in krmilni mehanizem ponuja dovolj povratnih informacij, sam sem imel na primer ves čas testa kar v načinu sport za boljši občutek. Komforten način se mi namreč zdi preveč umeten, normalen pa še vedno preveč odtujen.

Menjalnik je bil tokrat le 5-stopenjski ročni, 6-stopenjski je rezerviran za močnejše motorje in tisti je zelo soliden. Ta pa je zatikajoč in s predolgimi hodi ročice, testni je imel še to hibo, da je bil verjetno spodnji del ročice odvit, saj je v drobovju nekaj ropotalo, prav tako pa si lahko v prestavi ročico še vedno premikal za nekaj centimetrov v vse smeri. Prestavna razmerja so sprejemljiva, tako da šeste prestave ob vožnji po omejitvah na avtocesti ne boste pogrešali. Druga stvar je elektronska ročna zavora, ki se samodejno sprosti ob startu, kar je fino, ampak s kratkim zamikom, ki pa je ravno dovolj dolg, da avto vedno cukne, če je sami prej ne sprostite z gumbom. Vem, malenkosti, ampak vplivajo na celotno vozno doživetje. Podobna zgodba je s sicer zelo preglednim in velikim sredinskim zaslonom. Še vedno se zatika, ja. Dokler ne bodo menjali procesorja ali optimizirali vmesnika, bomo vedno tarnali, saj je sistem 'zaštekal' tudi med izvajanjem manevra samodejnega parkiranja in ga skoraj ni bilo mogoče izklopiti. Da o jutranjem prestavljanju glasbe in spreminjanju jakosti glasbe šele po 500 prevoženih metrih niti ne govorim, dopuščam pa možnost, da je za to kriv moj USB-ključ. Podrobno preverim pri naslednjem cliu.

Takole opremljen renault clio izgleda zelo lepo in je opazen, za veliko večino voznikov pa bo tudi takšna motorizacija povsem dovolj; če bodo znali ekonomično voziti, bodo tudi s porabo zadovoljni. O voznih lastnostih smo dosti že povedali v ostalih dveh testih in tudi ta si na tem področju zasluži visoko oceno. Ne odlikuje ga pa cena, 18.310 evrov za točno takšnega ni malo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio TCe 100 intens
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4050 x 1798 x 1440
medosna razdalja v mm 2583
prtljažnik v litrih 391
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1178 (425)
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 10.990 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 14.590 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.310 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2021
November 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 5 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |