Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z modnih brvi

Alfa romeo giulietta 2.0 JTDm 16V 170 distinctive

Avtor prispevka: Anže Jereb
Izpod rok Alfinih oblikovalcev praktično nikoli ne pridejo dolgočasni izdelki in giulietta je lep dokaz za to. Je prava lepotica, s prav nič zadržanimi oblinami, avtomobil, ki ga na cesti zlahka opazite. Prav takšna kot so bile giuliette pred štiridesetimi leti, ko so prvič ugledale luč sveta in navdušile s svojimi prefinjenimi linijami.
Z modnih brvi
Foto: Anže Jereb
10. 3. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0
video test alfa romeo giulietta 2,0 JTDm 16V 170 distinctive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A izpod enakih rok hkrati pogosto prihajajo izdelki, ki jim tu in tam lahko zamerimo kakšno nerodnost in giulietta je tudi primer tega. Vendar naj vas to ne odvrne prehitro, tudi manekenke najbrž ne bi odslovili le zato, ker nosi številko čevljev 42.

Ker so oči tiste prve, s katerimi navezujemo stik, naj povem, da je giulietta zaradi svojih oblin zelo opazna, zlasti v takšni beli barvi in s takšno stekleno streho, ki avtomobil optično zniža ter še bolj poudari nabite boke. Dodatno k podobi pomagajo še zanimiva platišča pa detajli, kot je skrita kljuka drugih vrat na boku, in velika sprednja maska.

Ampak giulietta ni lepa le zunaj, temveč tudi znotraj. Lepo ukrojena in večinoma tudi zelo dobro sestavljena, zlasti namigujem na pravi aluminij, ki ga najdemo na armaturni plošči, in na zanimiva letalska stikala. Po drugi strani pa ne razumem, zakaj na delu pri vratih zopet nekaj škripa in kako je lahko ročna zavora iz tako cenene plastike. Sedeža sta me spomnila na Armanijeve obleke, ki jih nosijo italijanski policisti. Oblikovno sta naravnost za modno revijo, a sta povprečna pri udobju, kot se mi povprečno udobne zdijo tudi tiste obleke. Prostornost na zadnji klopi je nekje v sredini razreda, dva bosta relativno udobno sedela, le previsoka naj ne bosta. Enako velja tudi za prtljažnik. Ta je povprečno prostoren in ima malce nenavadno visok nakladalni rob.

125-kilovatni dizelski motor je dovolj zmogljiv, da športno srce te alfe bije tudi hitreje, celo več. Dejansko je bil nekaterim v uredništvu ta motor bolj všeč od prejšnjega turbobencinarja s še precej več moči. Pritisk v sedež prejšnje giuliette je bil mnogo bolj konkreten in nasmeh na ustih posledično večji, a le pri pospeševanjih pri višjih hitrostih. Pri manjših je bilo navora na volanu občutno preveč, avtomobil pa je na trenutke spomnil na downhill kolesarjenje, kjer je treba krmilo kar pošteno držati. Ta motor je še vedno dovolj zmogljiv, pospeševanje pa manj agresivno in dejansko lahkotnejše. Je pa s porabo okoli sedmih litrov motor povprečen pri žeji.

Področje, kjer bo ta avtomobil navdušil bolj dinamične, so seveda vozne lastnosti. Zopet lahko pohvalim sistem DNA, ki močno vpliva na karakter avtomobila. V načinu normal je ta alfa lahko dokaj umirjena, a za tiste s težavami hrbta vseeno pretrda, v načinu sport pa zelo dinamična in odzivna. Občutek na volanu je dober, podvozje suvereno, končni rezultat pa dinamičen avtomobil.

Giulietta je torej kot lepotica z modnih brvi, ki ne zna le nastopati, ampak tudi kuhati, prati in početi še vse ostale stvari. In malo je elementov, ki vam bodo grenili življenje, le malo je stvari, ki vas bodo motile. Le kakšna malenkost, kot so denimo prevelika stopala. Le to ...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulietta 2.0 JTDm 16V 170 distinctive
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 Nm pri 1750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4351 x 1798 x 11465
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (430)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,1/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 19.390
cena testnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.672

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 8. 2022
Avgust 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930  mednarodna premiera - mazda CX-60
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 6 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 8 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 11 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 11 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |