Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V senci

Škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 DSG elegance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Takšna velika škoda je kar v senci ostalih velikih družinskih in poslovnih karavanov in se ji godi krivica.
V senci
Foto: Matej Mihinjač
5. 3. 2012 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je namreč odličen avtomobil, ki tudi s ceno vedno prepriča. Tudi če takšen stane 40 tisoč evrov, nikjer ne boste dobili toliko prostora in moderne tehnologije. Superb je najprej malo razburil s svojimi zadnjimi 'vrati' pri limuzinski izvedenki, saj so lahko odpirala le prtljažni prostor, lahko pa so skupaj z zadnjo šipo odprla še prostor v kabino. Drugačne kupce pa je iskala kombijevska izvedenka. Za moje pojme tudi veliko bolj privlačna na pogled. Zadnja vrata namreč odpirajo kar 633-litrski prostor, ki ga je možno še konkretno povečati, če zložite klop, saj s tem nastane 1865-litrska fino obdelana luknja, kamor lahko stlačite marsikaj, le umazanega tovora ne. Se v bistvu ne spodobi. Tam so tudi pritrditveni kavlji in mreža, da ne bi prtljaga letela v potniški prostor.

Na zadnji klopi lahko sedi dolgonoga mladenka celo s prekrižanimi nogami, toliko vzdolžnega prostora je, sicer pa je v celem kabina ne le velika in prostorna, ampak prijetna tudi po zaslugi, v testnem primeru, velikega panoramskega stekla na strehi. Superb je razmeroma oglat avtomobil, tako da so tudi parkiranja kljub velikim meram enostavna. In voznik brez težav najde svoj idealen položaj. Kje so sploh slabosti? Res jih težko najdete; morda so kje materiali preveč ceneni, ampak nenazadnje gre za škodo, ki želi biti konkurenčna tudi ali predvsem s ceno. Morda je preveč zadržana in dolgočasna, ampak to ni avtomobil, ki bi želel izstopati. In morda so sedeži premalo udobni s premalo oprijema. Aha, tudi ključ bi bil lahko drugačen kot pri običajnih različicah, ker ga v takšnem primeru sploh ne potrebujete vzeti iz žepa, tako za odpiranje vrat kot zagon motorja. In če imate na istem obesku še daljinski upravljalnik za grelnik motorja, potrebujete že kar konkreten žep.

Motor je dvolitrski TDI s 103 kilovati, na testu pa je povprečno porabil dobrih 7 litrov, kar je ob samodejnem DSG-menjalniku in štirikolesnemu pogonu čisto ok. Sicer ni tako tih kot bi si včasih želeli, ampak to vas bo zmotilo le, če boste preizkusili kakšen tih BMW-jev turbodizelski motor, za tiste, ki potrebujete več, pa je na voljo tudi močnejši s 125 kilovati. Roko na srce, ne potrebujete več pa še dražji je. Menjalnik z dvojno sklopko nas je s svojim delovanjem še vedno navdušil in seveda razjezil, ko je potrebno hitro menjati med vzvratno in prvo prestavo, ker potrebuje veliko časa in rad 'cuka', zato ga je zelo nerodno parkirati na kakšnem zelo strmem klancu.

Tudi med vožnjo se pozna, da gre za velik avtomobil, z dolgima previsoma čez obe osi, zato je daleč od dinamičnega. Podvozje seveda ustreza vsem varnostnim zahtevam, zato so vozne lastnosti zelo predvidljive; ob težkem nosu v ovinku sili naravnost, občutek na volanu pa ni vedno toliko dober, da bi voznik točno vedel, kaj se dogaja s krmiljenima kolesoma. Ampak, vse skupaj se dogaja na meji oprijema, ki pa je seveda postavljena tako visoko, da se skoraj noben voznik ne bi smel srečati s tem. In ker ima takšen superb še štirikolesni pogon, je trakcija venomer odlična, čas, ki mine, da se navor prenese tudi na zadnji kolesi, ko je to potrebno, pa praktično nezaznaven. Iz ovinka se krasno 'potegne', če je podlaga zelo spolzka, bo še najpočasnejši pri vsem skupaj sicer hitri menjalnik.

Superb te s svojo hladnostjo vseeno zelo težko pusti hladnega. Morda tudi po zaslugi dodatnega grelnika, s katerim je bil opremljen testni avtomobil. Mogoče bi bil lahko na pogled res še bolj privlačen, ampak mi je ta zadržanost kar všeč. In še enkrat, prostora je res ogromno, cena pa ob vsem, kar plačate, še vedno zelo sprejemljiva.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2,0 TDI 4x4 DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4840 x 1815 x 1510
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1667 (638)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,5/6,3
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.990
cena testnega vozila v EUR 34.560
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.982

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 urami  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 dnevi  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 tedni  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 tedni  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 2 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  |