Ko me še ni bilo!
Volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport

Kljub temu moram priznati, da me hrošč nikoli ni posebej pritegnil, pa imam rad stare avtomobile. Je že res, da se z njim nisem velikokrat vozil, a morda ravno zato ne, ker me ni mikalo, drži pa tudi, da sem pri snemanju prispevka in v vožnji z oldtimerjem vseeno užival. Tudi prva novodobna reinkarnacija hrošča mi ni bila simpatična, se pravi prvi beetle. Morda zaradi preveč kupolaste oblike in tiste vaze na armaturki, s katero so že takoj dali vedeti, da je to avto za gospodične. Fantje, ki si ga lastite, pa brez zamere. No, skratka, zato posebnih pričakovanj nisem imel niti pri tem, povsem novem beetlu.
Verjetno ste že ugotovili, da mi je novi beetle všeč. Res je, že zaradi same oblike, predvsem pa zaradi tega, ker je zabaven in suveren v vožnji. Na tem področju je res prijeten, v takšni najmočnejši izvedbi z napisi turbo je vožnja sicer malo bolj trda, ampak je avtomobil dovolj drugačen, da se v njem počutiš posebno. In to je glavni namen. Drugače si pač omislite golfa, če vam je zgolj do premikanja med točkami.
Posebne potrebe po dvolitrskem turbomotorju z malce manj kot 150 kilovati moči sicer ne vidim, ker takšen beetle ni kvazi golf GTI, kljub praktično enakemu motorju. Beetle ni in noče biti dirkač, kar lepo nakazujeta pretanek volan in odsotnost obvolanskih prestavnih ušesc, se pa avtomobil vseeno s tem motorjem krasno ujame. In z menjalnikom DSG, ki je zopet dokazal svojo odličnost.
Ta zabava ima svojo ceno, tokrat skoraj 30 tisočakov. A tudi če pustite ob strani, da gre pravzaprav za malce nastopaški model, je dejansko avtomobil dovolj prostoren in zato uporaben. Takšen tudi bogato opremljen in zelo dobro sestavljen pa še zmogljiv motor ima. Zato je cena povsem realna, sploh glede na količino pogledov, ki jih boste deležni!
tehnični podatki | volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 147 (200) pri 5.100 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 od 1.700 do 5.000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na prednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4280 x 1810 x 1485 |
medosna razdalja v mm | 2535 |
prtljažnik v litrih | 310 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1365 (485) |
največja hitrost v km/h | 223 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,3/6,1/7,7 |
poraba na testu v l/100 km | 9,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.861 |
cena testnega vozila v EUR | 27.320 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 29.024 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















