Izgled se prodaja
Renault koleos dCi 175 dynamique


Kmalu je seveda prišel čas za prenovo in tokrat so si oblikovalci vseeno vzeli nekaj več časa in prejšnjemu dodali make-up, da ne odžene kupcev že na prvi pogled. Prenovljeni izgleda čisto ok, čeprav je še vedno hecen s potlačenim in zaobljenim zadkom, ampak tudi to so renaulti, vedno so morali malo izstopati. Ko ga srečaš v živo na cesti, izgleda veliko bolje kot na fotografijah, čisto spodobno pa se odreže z izgledom znotraj. Sedi se dokaj visoko, vendar udobno, sama oblika in uporabnost armaturne plošče pa izhaja iz ostalih aktualnih Renaultovih modelov, kar je lahko le dobro. Materiali so na nivoju in čeprav mi je groba tkanina na sedežih zelo všeč, se po drugi strani vanjo zatikajo razni delci in jo je potrebno pogosto čistiti.
Na dnu sredinske konzole se nahajata še gumba, ki sta sicer v renaultih zelo redka – 4 WD in pomoč za spust po klancu navzdol, kjer koleos sam vzdržuje hitrost pri spuščanju, kar boste cenili na kakšnem spolzkem terenu, recimo zaledenelem cestišču. S štirikolesnim pogonom prav tako ne boste imeli dela, ker deluje popolnoma samodejno, lahko pa izberete, da sta vedno gnani le sprednji kolesi, ali stalno vsa štiri v razmerju pol-pol. Iz globokega blata se boste težko izkopali, ne da bi skurili vsaj sklopko, je pa dovolj zmogljiv za večino voznikov. Boste pa na spolzkem hitro opazili, kako slabo trakcijo imata le sprednji kolesi, če boste malo bolj odločno speljali ali zapeljali v kakšen oster ovinek. Tukaj se zelo pozna tudi (pre)visoko težišče koleosa, zato ne gre pretiravati. Vožnja sama je glede na ustroj sicer čisto v redu. Visoki avtomobili pač ne morejo hitro čez ovinke, ampak je koleos dovolj nevtralen, da se boste počutili varno. Po drugi strani je tudi med udobnejšimi športnimi terenci, čeprav na kratkih neravninah enako rad poskakuje kot vsi.
Tukaj gre bolj za paket, ki je precej ugoden. Takšen stane manj kot 30 tisoč evrov pa ima v prvi vrsti štirikolesni pogon, zelo zmogljiv dvolitrski dizelski motor s 127 kilovati in kup opreme, med katero najdete tudi navigacijsko napravo in biksenonska žarometa s pranjem, kar je pozimi še posebej dobrodošlo. Porabi slabih osem litrov na 100 kilometrov, zapeljal pa vas bo tudi na kakšen pozimi malo težje dostopen kotiček. Po cesti, seveda.
tehnični podatki | Renault koleos dCi 175 dynamique |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1995 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 127 (175) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 360 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4520x1865x1700 |
medosna razdalja v mm | 2690 |
prtljažnik v litrih | 450 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1730 |
največja hitrost v km/h | 570 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 191 |
poraba na testu v l/100 km | |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.600 |
cena testnega vozila v EUR | 28.800 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 29.480 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















