Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdor zna, zna

BMW 320d efficient dynamics modern line

Avtor prispevka: Anže Jereb
BMW ima pri lansiranju novih generacij svojih modelov vedno znova težavo. Oziroma bolje rečeno, težko nalogo. Včasih namreč dobro enostavno ni dobro in tudi odlično ni sprejemljivo. Včasih morajo biti stvari perfektne in to velja za večino njihovih vozil, še zlasti pa za novo trojko. Ne toliko zaradi glavnih tekmecev, kot sta mercedes-benz C in audi A4, ampak predvsem zaradi prejšnje generacije trojke.
Kdor zna, zna
Foto: Matej Mitruševski, Anže Jereb
9. 4. 2012 ob 18:36
Komentarjev: 0
video test BMW 320d efficient dynamics modern line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oziroma zaradi vseh generacij trojk doslej, saj so prav vse vedno ponujale tisti resnično pravi vozniški užitek. Skozi desetletja so tako lestvico postavili zelo visoko in ravno zato so imeli tudi pri novi generaciji zahtevno nalogo. Morda vam vizualno ni všeč, a to ni prvi BMW s takšnim rezultatom. Zadnji del je sila eleganten in skoraj identičen tistemu na petici, spredaj pa se zdi avtomobil prenizek in zato rahlo nesimetričen. A če ste potencialni kupec, potem smo to prepreko že premostili, kajne.

Nova trojka je precej zrasla in zato je prostora v notranjosti več. Večji je prtljažnik in prostor spredaj, predvsem pa je sedaj občutno več prostora za potnike zadaj, ki bodo pravzaprav prvič v tem avtomobilu lahko sedeli udobno.

Če iščete trojko, ki bo poskrbela za obilo dinamike in za razburljivo vožnjo, potem bo bolje pogledati za kakšno bolj športno naravnano različico. Ta, ki jo lahko gledate na slikah in v videu, je naravnana izrazito okoljevarstveno. Gre namreč za izvedenko efficient dynamics, zato dvolitrski turbodizelski motor tokrat ne razvija 135 kilovatov moči, ampak petnajst manj. Povsem dovolj za več kot suverene zmogljivosti in za lahkotna prehitevanja, vendar že karakterno ta avtomobil ni namenjen hitri vožnji. Brez posebnih zadržkov pa vas bo tak 320d pozitivno presenetil pri porabi, saj se boste brez težav vozili z dobrimi petimi litri. Motor tudi lepo zvezno vleče, le pri zagonu je precej grob in pregrdo zatrese celoten avtomobil. Ker ima takšna trojka tudi funkcijo start&stop, ki izklaplja motor na semaforjih, je to pretresanje kar pogost pojav.

320d efficient dynamics je na voljo že za dobrih 36.000 evrov, takšen kot testni pa okoli osem tisočakov več. Za to dobite biksenonske žaromete s samodejnim preklapljanjem med dolgim in kratkim snopom, tempomat, nastavljivo podvozje in še cel kup stvari. Sistem, ki prilagaja podvozje, obenem spreminja tudi delovanje motornih parametrov in pri preklopu v funkcijo eco pro med merilniki lepo prikazuje, koliko kilometrov smo z našo vožnjo pridobili. In v tem načinu je avtomobil tudi mehkejši ter se bolj nagiba, lepo pa otrdi, ko vključimo način sport.  Če sem dejal, da takšna trojka ni posebej dinamična, sedaj dodajam, da je vseeno lahko vozniško zelo prijetna. In tudi suverena med zavoji. Hja, pedigreju se pač ne da izogniti.

V zadnji generaciji so v želji po različnih kupcih ponudili več različnih paketov, ki malenkostno spremenijo tudi zunanjost. Ta je denimo modern line in ima okoli sprednjih meglenk aluminijasto obrobo, znotraj pa armaturno ploščo krasi pravi les. Takšna rjava barva in les meni osebno sicer ne delujeta posebej moderno in si v takšnem BMW-ju predstavljam predvsem bolj konzervativnega kupca, a leseni dodatki vseeno lepo popestrijo notranjost.

Varčevalno nastrojenim bo torej takšen 320d efficient dynamics kot pisan na kožo pa čeprav nakupna cena ni posebej varčevalna. Boste pa bolj kot ostali skrbeli še za okolje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d efficient dynamics modern line
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 kW (163 KM) pri 4000 vrt./min
največji navor v Nm pri vrt./min 380 Nm pri 1750-2750 vrt./min
menjalnik ročni, 6-stopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1415 (550)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,5/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 31.600
cena testnega vozila v EUR 36.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 7. 2021
Julij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 tedni  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 8 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 8 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 8 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 9 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 9 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 9 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 9 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 10 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 10 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 10 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 10 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 11 meseci  |