Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ostaja odličen

Subaru forester 2,0d X comfort

Avtor prispevka: Anže Jereb
Izraz 'športni terenec' se je v zadnjem desetletju prijel tako dobro, da praktično nihče od proizvajalcev več za svoj avtomobil ne pravi, da je le terenec.
Ostaja odličen
Foto: Matej Mitruševski
19. 4. 2012 ob 10:11
Komentarjev: 0
video test subaru forester 2.0d X comfort
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In to niti ni presenetljivo, saj je večina pravih klenih terencev prav zares že izginila. Subarujev forester se v tem pogledu zdi malce nostalgičen. Čeprav je udoben in se dobro pelje, ostaja eden tistih avtomobilov, ki si ga brez sramu lahko upate zapeljati na teren ali v blato. Trdim, da bi moral nekdo glavnega oblikovalca tega avtomobila malce za ušesa. Forester ni grd, daleč od tega, a s svojo zunanjostjo in zelo enostavno notranjostjo sploh ne daje vedeti, kako odličen je. Če ga boste samo gledali ali se se vanj zgolj vsedli, ga nikoli ne boste kupili. Če pa se boste z njim zapeljali, potem vas bo v trenutku osvojil. Težava seveda nastane, ker brez primerne vzpodbude tega sami verjetno ne boste storili.

Subaruji niso nikoli in verjetno tudi nikoli ne bodo razvajali s posebno zanimivo in žlahtno notranjostjo, zato tega ne počne niti forester. Plastika je trda in nezanimiva, a sestavljena tako odlično, da se zdi, kot bi sedeli v tanku. Vse je čvrsto in ne zaškripa niti pri terenski vožnji. In to cenim, čeprav ne bi imel pripomb nad malce bolj domiselnim dizajnom. Tudi prostora ima forester veliko, kar pomeni, da gre za sila praktičen avtomobil, ki ga lahko uporablja družina tudi pri bolj aktivnem življenju.

Pa tudi povsod drugod. Tokratna prenova je bila precej majhna in je poskrbela le za dve stvari. Menjalnik se sedaj mrzel manj zatika, motorju pa so z nekaterimi ukrepi ob enaki moči uspeli zbiti porabo. Ta je sedaj pohvalna, forester je na testu zahteval le 6,4 litra goriva, kljub temu da je nenehno gnan na vsa štiri kolesa in da smo se z njim zapodili tudi na brezpotja. Dizelski motor je bokserski in zelo lepo teče, porabi malo, njegov zvok pa je tudi prijetnejši od običajnih štirivaljnih dizlov. 

Ampak tisto, kar nas vse v uredništvu pri Subarujih vedno fascinira, je občutek v vožnji. Nižje težišče se zaradi drugačne zasnove motorja še kako pozna, zato je forester lahko sila udoben in lepo blaži, obenem pa se zelo suvereno pelje, ko to od njega zahtevate. Ker je občutek na volanu zelo dober, je to pravo veselje. Zadek na makadamu zelo rad zdrsne in pravo veselje ga je loviti, bi pa šlo še lažje, če bi bil ESP povsem izklopljiv.

Če sta vam izgled in z njim povezano nastopaštvo med pomembnejšimi vrlinami avtomobila, potem forester ni za vas. Če pa cenite predvsem udobje, dober motor, robustno izdelavo in zelo prijeten občutek v vožnji, potem je vsekakor prava izbira. Eden tistih redkih 'dinozavrov', ki še vedno ponujajo predvsem pomembne stvari in manj navlake.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru forester 2,0d X comfort
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 108 (147) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.600 do 2.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4560 x 1780 x 1675
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1570 (430)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4/5,9/6,4
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 33.990
cena testnega vozila v EUR 35.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.090

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |