Mikro napredek
Nissan micra 1.2 tekna pack


V tem majhnem razredu je oblika še posebej pomemben faktor pri nakupu, zato bi morala micra še toliko več kart staviti na to. Tako pa izgleda kar malce nerodno, zastarelo in čeprav je prav to lahko za nekoga bistven razlog pri nakupu, se mi zdi škoda, da s tem zakriva, kako dober majhen avtomobil pravzaprav je.
Pa še poceni, saj tale, ki je kar 'nabutana' z vso opremo, stane le 13.880 evrov. Kupec za to dobi tako ESP kot šest zračnih blazin, samodejno klimatsko napravo, alu platišča, pametni ključ, ki ga imate lahko ves čas v žepu, strešno okno, ki se žal ne odpre, tempomat in celo navigacijo! Ni, da ni, bi rekli južni sosedje. No, nekaj vseeno manjka. Navigaciji recimo kartografija Slovenije, ali pa vsaj večjih mest, kjer se bo micra večino časa vozila. Nisem pa nikjer našel vtičnice za elektriko, s čimer odpade polnjenje kakšnega telefona.
Za ženske ritke bo pozimi še posebej dobrodošlo gretje sedežev spredaj, ali pa pomoč pri parkiranju, pri čemer micra najde parkirni prostor, ko se počasi vozite mimo parkiranih vozil z vklopljenim smernikom. Ampak se je potem med samim manevrom še vedno potrebno zanesti kar na svoje sposobnosti. Prostora je v kabini precej, malo manj pa v prtljažniku, ki z 265 litri ni med večjimi. Logično, saj je tudi micra s svojimi merami med manjšimi v razredu, kar je lahko marsikje danes prednost, sploh zaradi pomanjkanja parkirnih prostorov.
Nova micra je zaenkrat na voljo le s tem 1,2-litrskim motorjem, ki ima le tri valje. Meni je všeč, ker se rad zavrti in ima poseben, skoraj športen zvok, kakšen razvajen potnik pa bi lahko hitro rekel, da je glasen. Majhna prostornina sicer pomeni veliko priganjanja v višje vrtljaje, če hočete, da je avtomobil poskočen, po drugi strani pa tudi majhno porabo. Na testu je porabil dobrih šest litrov, kar je za bencinski motor in dinamično vožnjo zelo dober rezultat, v celem pa se micra tudi zelo lepo pelje. Podvozje sicer ni najbolj udobno in je povrhu še precej glasno, zato pa se lahko čez ovinke zapodite presenetljivo hitro in na volanu še vedno čutite, kaj se dogaja. Ja, kot sem rekel, krasen in enostaven majhen avtomobil, ki mu manjka samo še atraktivna oblika.
tehnični podatki | nissan micra 1,2 tekna pack |
vrsta motorja | bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1198 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 59 (80) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 110 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3780 x 1675 x 1515 |
medosna razdalja v mm | 2450 |
prtljažnik v litrih | 265 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1055 (440) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,1/4,3/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 6,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 8.990 |
cena testnega vozila v EUR | 13.240 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 13.880 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















