Pod pokrovom namreč brni klasika z notranjim zgorevanjem, o elektriki ni ne duha, ne sluha. 2,2-litrski turbodizel zmore 110 kW moči, kar je zdravih 150 ’konjičkov’, in je precej prijeten. Za tip vozila dokaj dobro potegne, ni preglasen in s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom sta lepo uigran par, čeprav brutalnih pospeševanj ne pričakujte: velik avtomobil in štirikolesni pogon pač pomenita, da so zmogljivosti zadovoljive in nič več.
slika
Področje, kjer mazdo CX-5 tekmeci prehitevajo, je poraba goriva. Tukaj je ves čas preko osem litrov na 100 kilometrov, hibridni konkurenti pa zlahka porabijo le šest. Vsaj dva litra razlike pa nista več tako zanemarljiva in že večkrat smo ugotovili, da je za večjo porabo tukaj kriv samodejni menjalnik. Z ročnim bi bila razlika manjša. Poleg prijetnega motorja vas bo CX-5 razveseljeval še z vozniško nenapornostjo, v tem segmentu je med prijetnejšimi, kar pomeni, da ostaja dovolj udoben in to kljub temu, da so bila tokrat platišča kar 19-palčna. Pomeni pa tudi, da je občutek na volanu zanesljiv in ravno prav obtežen, da je preglednost dovolj dobra in da se avtomobil celo pri nekoliko hitrejši vožnji dobro znajde.
slika
Vozne lastnosti dejansko sovpadajo z izgledom, ki je odlična mešanica agresivnega nastopaštva, predvsem zaradi ostrega sprednjega dela, in elegance. Tudi prostora je precej, prtljažnik denimo ponuja skoraj 500 litrov in je v praksi precej uporaben, veliko prostora je tudi na zadnji klopi. Čeprav številke kažejo na to, da je manjši CX-30 skoraj enako prostoren, je v praksi razlika bolj očitna in večji volumen kabine pripomore k občutku prostornosti.
slika
Znotraj nimam večjih pripomb, opažam le nekaj nesmislov. Glede na to, da je oprema takumi plus najbogatejša, bi pričakoval, da je tokratni takumi le stopnjo pod njo, pa je v resnici nekje v zlati sredini in precej nižje od najbogatejšega paketa. Notranjost je kljub temu krasna, oblazinjenje je super, kakovost izdelave je odlična, vse štima, manjka le povsem 'pametni' ključ, ki bi ves čas lahko ostal v žepu in z njim v roki ne bi bilo treba odkleniti avtomobila.
slika
Še bolj moti slaba slika vzvratne kamere, ki sploh ne paše v tako dodelan avtomobil. Takšne zmazke smo gledali pred desetimi leti in to se res ne spodobi. Sploh, ker sicer zaslon ponudi dober in pregleden sistem menijev, stvari so logično razporejene in intuitivne, zaslon sicer ni med največjimi, ampak to ne zmoti. Le vzvratna kamera s slabo sliko res ne sodi v celoto.
slika
V času testa sem ob plaži zgolj na srečo zgrešil pol metra visoko skalo s premerom kakšen meter, ker je na kameri tudi videl nisem. To bi bilo škode, huh. In zato je njena slaba slika moja daleč največja zamera! Če jo odmislim, je CX-5 še vedno zelo kompetenten in celostno super avtomobil, pri katerem vas kaj dosti ne bo motilo. Če ste radi vozniško zadovoljni, pa sploh ne, ker se res lepo in nenaporno pelje. 40 'jurjev' in bo takšna vaša.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2191
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.800 do 2.600
Menjalnik samodejni, šeststopenjski
Pogon na vsa štiri kolesa, i-ACTIVE
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4550 x 1840 x 1680
Medosna razdalja v mm 2700
Prtljažnik v litrih 494
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1671 (564)
Največja hitrost v km/h 196
Pospešek 0-100km/h v s 10,9
Poraba (po normah EU) v l/km 7,2
Poraba na testu v l/km 8,3
Cena osnovnega vozila v EUR 26.790
Cena testnega vozila v EUR 39.390
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.950
Posted on

Tiha voda bregove dere

Ob poplavi novodobnih križancev, ki se vse pogosteje hvalijo s hibridnimi pogonskimi sklopi, bi človek pomislil, da je mazda CX-5 z dizlom v nosu že precej zastarela. Ampak samo do prvega prevoženega kilometra, potem bi pa mnenje večinoma spremenil.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc