Hja, tisti je bil ST-line, tale pa je bistveno bolj umirjen, da ne rečem dolgočasen, titanium business. Seveda gre v osnovi še vedno za odličen avtomobil, nenazadnje govorimo o enem najbolj opremljenih focusov na trgu. Asistenčnih sistemov ima toliko, da jih ne morem prešteti niti na prste dveh rok, za kar je ’kriva’ tudi kombinacija dovolj zmogljivega 110-kilovatnega bencinskega motorja ecoboost ter, bolj pomembno, novega osemstopenjskega samodejnega menjalnika.
slika
Takšna bo nagovarjala drug krog kupcev, predvsem tiste, ki na prvo mesto postavljate lahkotnost in udobje, za športnost pa vam je bolj malo mar. Namesto 134 kilovatov, kar v bolj razumljivih enotah pomeni 182 ’konjičkov’, jih ta razvije 110, torej 150 ’konj’. Tudi menjalnik je drug, namesto natančnega šeststopenjskega ročnega je tukaj nov osemstopenjski samodejni. Že pri testu kombilimuzine, ki ga lahko preberete tukaj, smo zapisali, da ga priporočamo, ampak le v primeru, da od njega ne boste zahtevali preveč. Hitrega prestavljanja kljub obvolanskim ročicam in možnosti izbire med voznimi načini, ki vplivajo na njegovo delovanje, vseeno ne mara.
slika
Če letno ne prevozite ravno 30 ali 40 tisoč kilometrov, vam priporočam še 1,5-litrski turbobencinar, ker je boljši od dizlov. Bistveno bolj uglajeno deluje, v bistvu prav lepo brni in iz izpuha oddaja prijeten zvok. Posledično se to pozna tudi pri porabi goriva, ki znaša okrog sedem litrov in pol na sto prevoženih kilometrov. To pomeni, da je poraba podobna kot pri močnejšem focusu z ročnim menjalnikom, je pa res, da nam je na koncu testa potovalni računalnik vseeno pokazal številko 8,5.
slika
Pozna se, da focus tudi v bolj prostorni različici ostaja vozniško zelo prijeten avtomobil, verjetno je celo eden najboljših v svojem razredu. Kljub temu da pri paketu titanium business volanski obroč ni tako izrazito športen in spodaj prirezan kot pri focusu ST-line, je rokovanje z njim še vedno čisti užitek. Tudi podvozje je mehkejše, zato se zdi, da je občutek na volanu še bolj lahkoten, vožnja z njim pa na slabih cestah večino časa bolj prijetna. Pretresanja je precej manj.
slika
Ker je karavan za piko na i še 29 centimetrov daljši od kombilimuzine, pa ne boste uživali le vi, pač pa cela družina s štirinožnim kosmatincem nekje daleč zadaj v prtljažniku. Ta pogoltne skoraj 200 litrov več kot kombilimuzinski, skupaj 575. Všeč mi je še, ker je nakladalnega roba manj in ker ne manjkajo niti številna pritrditvena mesta, obenem pa je notri še mreža, ki bo potnike obvarovala pred letečo prtljago. Celo na zadnji klopi se zdi, da je prostora za glave več kot pri kombilimuzini, ker se streha spušča počasneje.
slika
Sam bi še vedno raje izbral močnejši ST-line z ročnim menjalnikom, za večino pa bo morda boljši ta, če vam ni težko odšteti 31 tisočakov, kolikor stane s popustom. Cena je zelo konkretna, a tako pač je, če iščete sodoben avtomobil, s katerim ne boste uživali le vi, ampak bo na svoj račun prišla vsa družina.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford focus karavan 1.5 ecoboost 110 kW AT titanium business
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1497
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600
Menjalnik samodejni, osemstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4668 x 1825 x 1494
Medosna razdalja v mm 2700
Prtljažnik v litrih 575
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1445 (535)
Največja hitrost v km/h 206
Pospešek 0-100 km/h v s 9,1
Poraba (po normah EU) v l/km 7,8/5,2/6,2
Poraba na testu v l/km 8,5
Cena osnovnega vozila v EUR 19.160 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 26.870 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.690 (*2.700 EUR popusta)
Posted on

Zabava za vso družino

Ko smo imeli pred kratkim na testu karavanski ford focus z zmogljivim 1,5-litrskim bencinskim motorjem, smo se fantje v uredništvu kar tepli za ključe. Zdaj, ko imamo na testu focus s skoraj enakim motorjem in enako velikim prtljažnikom, pa kar naenkrat ni nobenih težav. V čem je razlog?

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc