Tudi zatišje pred viharjem, sem pomislil, ker je tukaj že atraktivna puma, ki izgleda bistveno bolj privlačno od ecosporta, čeprav so ga vmes že dvakrat izboljšali in mu odstranili tisto nerodno kolo zadaj. Na testu smo torej imeli avto, ki ga kmalu skoraj gotovo ne bo več v ponudbi in ki je tam bil zgolj zato, da je zapolnil vrzel, ki je zevala pri Fordu. Segment malih križancev je bil namreč tako popularen, da se jim je zdelo bolj pomembno biti zraven z evropskim voznikom manj privlačnim avtom, kot da jih sploh ne bi bilo. Pa ima vseeno tudi ecosport kakšno zanimivo lastnost. Na primer zadnja prtljažna vrata, ki se odpirajo vstran. Res je včasih nerodno, ko je za avtom tesno, takšna vrata pa zahtevajo veliko prostora, da se do konca odprejo, je pa zelo enostavno v prtljažnik nakladati in ven jemati tovor, ko so odprta. Prostor, ki ga odkrijejo, je namreč zelo pravilne oblike in nakladalnega roba skoraj ni, torej tu dobi tudi kakšen plus, ne zgolj kritik. Pa še noben vam jih ne bo odprl na križišču in česa ukradel, ker jih enostavno ne bo znal.
slika
V ecosportu se sedi visoko in dovolj udobno, preglednost pa kljub oglati obliki vseeno ni tako dobra, ker je prvi A-stebriček zelo zajeten in mu niti majhna zastekljena odprtina ne pomaga kaj dosti, enako je kar precej zaprt pogled tudi nazaj od C-stebrička. Ker se sedi visoko in ker je tudi sam avto dokaj visok, občutka, da je premalo prostora, ni, čeprav je eden najkrajših križancev tega segmenta na trgu in bo zadaj prej kot za glavo zmanjkalo prostora za noge. Še najbolj zaradi dolžine manj kot 4,1 metra trpi prtljažnik, ki pa s 334 litri vseeno za silo zadovolji družinske potrebe.
slika
Voznikovo okolje je klasično Fordovo in kar dovršeno, v bistvu je ravno to najbolj moderno, ker je preneseno iz ostalih novejših fordov. Merilniki so sicer klasični in zelo pregledni, velik osrednji zaslon je lepo odziven na dotik in sistem dobro povezljiv, gumbi pod njim in tisti še nižje za prezračevanje so prav tako hitro dosegljivi, najbolj pa mi je všeč lepo odebeljen in ravno prav velik volanski obroč. Občutek na njem prav tako ni slab, je pa podvozje tisto, ki Fordu pri tem modelu ni v ponos, saj sicer pri vseh njihovih modelih hvalimo ravno to, kako dobro se peljejo dinamično in hkrati ne tepejo potnikov. V tem primeru je nagibanja preveč in kljub majhnim meram deluje nekako okorno, spet pa si za volanom tega avta ne predstavljam voznika, ki bi ga to kakorkoli motilo, ker bodo hitrosti vedno premajhne, da bi na to sploh pomislil.
slika
Še največja neumnost je nerodna kulisa prestavne ročice samodejnega menjalnika, ker ponesreči prav vedno najprej prestaviš v program S kot Sport, ki je itak nesmiseln že samo po sebi, spomniš se pa šele čez nekaj časa, ko se zdi motor nekam glasen. Obstajajo veliko bolj elegantne rešitve kot kakšen dodaten gumb S ali ročica, ki bi se premaknila na primer v desno, še bolje pa, da dodatnega programa sploh ne bi bilo, ker ni potreben. Če že, bi imeli veliko raje možnost ročnega prestavljanja, ker samodejni menjalnik s svojim delovanjem tudi nasploh ne prepriča preveč. Ni tako odločen, kot znajo biti Fordovi sicer. Litrski turbobencinski motor je kot mehanski del veliko boljši. Kljub trem valjem ni preveč razglašen, je zadovoljivo prožen in se kar rad zavrti, je pa kljub majhni prostornini v tej kombinaciji preveč žejen; povprečje na testu je bilo med 8 in 9 litrov bencina na 100 kilometrov, pa nismo bili nič bolj zahtevni, kot boste vi.
slika
Oprema je kar bogata, sploh zimski paket z ogrevanimi sedeži, volanom in šipo zelo priporočam, za dobrih 20 jurjev s popustom je pa cena kljub samodejnemu menjalniku vseeno previsoka, ker ecosport tudi ni več rosno mlad in bo ob sveže nabrušenih krempeljcih pume hitro pozabljen.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW AT titanium
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 999
Moč v KW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.500 do 4.500
Menjalnik samodejni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4096 x 1765 x 1713
Medosna razdalja v mm 2519
Prtljažnik v litrih 334
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1465 (310)
Največja hitrost v km/h 180
Pospešek 0-100km/h v s 11,6
Poraba (po normah EU) v l/km 10,6/6,9/8,2
Poraba na testu v l/km 8,6
Cena osnovnega vozila v EUR 17.590 (*1.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 20.850 (*1.800 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.470 (*1.800 EUR popusta)
Posted on

Zatišje pred viharjem

Fordov poskus v razredu malih križancev, ki se dokaj neposrečeno imenuje ecosport, ker ni niti izrazito eko, niti ni ekstra športen, je verjetno v svojem zadnjem, lahko bi rekli že poslovilnem obdobju.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc