Pa ne samo zato, CLSi so tudi vedno izgledali posebno in tretja generacija nič posebej ne zaostaja. Spredaj je zelo zanimiv, maska deluje precej bolj športno kot potem razkrije zelo dolg bok. Elegance je ob nizki strehi in vratih brez okvirjev šip vse polno, CLS pusti markanten vtis povsod, kjer se pojavi. Le na zadek se v uredništvu kar nekako nismo navadili v času testa, preveč potlačen se nam je zdel, premalo izrazit, čeprav nekaterim pa je ravno to všeč.
slika
Vožnja je v prvi vrsti sprostitev. Zračno vzmetenje Air body control naj bo na vrhu spiska obveznih doplačil, ker res lepo blaži, tudi če imate velika 20-palčna platišča. Vse skupaj seveda ni tako mehko kot v razredu E, ker mora biti CLS občasno malo bolj dinamičen, je pa pomembno, da je lahko tudi tovrsten avtomobil udoben za tiste, ki to želijo. Pardon, zahtevajo, za tolikšen denar so vozniki upravičeni do nečesa več. Tisto več je lahko tudi avtonomna vožnja. CLS zna namreč v veliki meri voziti sam, saj bere omejitve hitrosti na znakih, v navigaciji, kamere in senzorji opazujejo črte, da znajo primerno vrteti volan, radarski tempomat nadzira oddaljenost do vozil spredaj, sam zna prehiteti vozilo pred vami, če mu to nakažete s smernikom, skoraj vse lahko že počne sam, ampak še vedno morate držati volan, jasno.
slika
Vožnja je lahko tudi precej hitra. Motor je vrhunski; dizelski vrstni šestvaljnik, nič več V-oblike, iz treh litrov stisne 210 kilovatov, torej 286 ’konjev’. Kar 600 Nm navora je že od 1.200 vrtljajev naprej, zato super vleče tudi pri spodnjih vrtljajih. In ko dodate še odličen 9-stopenjski menjalnik, vam je jasno, da je mehansko tole pač vredno zvezde na nosu. Kaj mi je najbolj všeč v praksi? Da celo pri 165 kilometrih na uro vrtljaji niso višje od 2 tisoč! Na avtocestah je pravi kralj, ker je ob vsem skupaj tudi izjemno nevtralen in prijetno tih.
slika
Vožnja je lahko tudi dokaj dinamična. Ne športna, hitra pač. Avto tehta slabi dve toni in je dolg praktično pet metrov, zato med ovinki ne skače kot balerina, se pa premika zelo suvereno. Ravno zaradi navora se kar izstreli iz ovinka, menjalnik je pa v športnem programu hiter in čaka na vašo reakcijo. Tudi občutek v načinu sport+ ni slab, vse skupaj postane precej trdo, v bistvu pretrdo, zato mi je še vedno CLS najbolj všeč, ko je nastavljen na udobje in potem voznik samo uživa v jadranju. Z lepo vožnjo je poraba okoli osem litrov, kar je super rezultat za tolikšno moč in velikost avtomobila. K odlični trakciji pripomore še štirikolesni pogon, ki ga ne boste posebej čutili in je nastavljen tako, da gre večino časa večina navora nazaj. Nos je s tem razbremenjen in imate občutek, da vozite zadaj gnan avtomobil, kar je samo plus. To sicer ne pomeni, da boste pobalinsko pometali z ritjo v ovinkih, ker je za kaj takšnega preveč okoren, boste pa hitro ugotovili, kako zelo stabilen je med hitro vožnjo v dolgih ovinkih, saj je medosna razdalja samo 6 centimetrov krajša od treh metrov.
slika
Zakaj stane kar 112 tisoč evrov, ste se vprašali? Hja, ker je res nekaj posebnega. Takšnih avtov je pač malo na cestah in jasno je, da kdor si ga lahko privošči, ne bo dal 79 za osnovnega, ampak izbral vsaj izgled AMG line, da ne omenjam zračnega podvozja in usnja v notranjosti. K sreči so se malenkost bolj potrudili pri izbiri materialov in končni obdelavi, da vsaj v testnem primeru ni bilo slišati škripanja plastike kot pri modelih C in celo E, ki smo ju imeli nedolgo nazaj na testu. Naprednost kaže še z dvema ogromnima 12,3-palčnima zaslonoma spredaj, pri čemer en zamenjuje analogne merilnike in kontrolne lučke. Včasih si zaželimo, da bi si oblikovalci dali še več duška pri oblikovanju digitalnih merilnikov, saj ni več potrebno izdelovati nekih nadomestkov analognih, temveč gredo lahko v čisto novo smer, saj niso omejeni z ničemer več. Je pa med opazovanjem merilnikov zanimiva še ena stvar, in sicer da volanski obroč ni čisto v centru, ampak je vse skupaj pomaknjeno malenkost v desno. Malenkost, ki je verjetno ne bo opazil praktično nihče, sam pa sem nanjo pozabil po drugem kilometru vožnje.
slika
Tovrstnih avtomobilov verjetno nihče ne kupuje zaradi prostornosti, v večini primerov se v njem vozi celo samo voznik in morda še en potnik, ki bosta seveda uživala v razkošno odmerjenih sedežih spredaj, malenkost bolj utesnjeno, čeprav še vedno zelo prijetno, pa je sedenje v drugi vrsti. Prtljažnik je nizek in dolg, preverjeno pa gredo vanj odlično palice za golf, ki so boljša izbira od otroških vozičkov. Tudi slednji gredo vanj, če vas vseeno zanima, in 520 litrov meri. Prav tako boste brez večjih težav v drugo vrsto namestili otroške sedeže.
slika
Mercedes-Benz je lepo poskrbel tudi za tehnološke navdušence z aplikacijo, ker lahko na svojem mobilnem telefonu preverjate osnovne stvari o svojem avtu, kot je nivo goriva, kdaj je naslednji servis, tlak v pnevmatikah, ogrevanje na mestu, če je vgrajeno v vozilo, še bolj uporabno pa se mi zdi, da lahko na mobilniku nastavite svoj cilj v navigaciji, potem pa vodenje prevzame avto, ko sedete vanj. Kdor ne zaupa ženi (in obratno), lahko nastavi tudi opozorilo, ko vozilo zapusti določeno območje …
slika
Vseeno je na koncu najbolj pomembno, da CLS povsod pusti vtis s svojim impozantnim izgledom, ki sicer ni več tako ekstravaganten, kot je bil ob predstavitvi prve ali menjavi z drugo generacijo, je pa še vedno avto, ki si ga bodo ljudje zapomnili in ga občudovali. Da se zelo fino pelje, je samo še dodaten plus, da ga nima sosed, je pa naravnost fantastično!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mercedes-Benz CLS 350 d 4MATIC AMG line
Vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2925
Moč v KW (KM) pri vrt./min 210 (286) pri 4.600
Največji navor v Nm pri vrt./min 600 od 1.200 do 3.200
Menjalnik samodejni, devetstopenjski
Pogon na vsa štiri kolesa
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4988 x 1890 x 1435
Medosna razdalja v mm 2939
Prtljažnik v litrih 520
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1860 (685)
Največja hitrost v km/h 250
Pospešek 0-100km/h v s 5,7
Poraba (po normah EU) v l/km 6,8/5,2/5,8
Poraba na testu v l/km 9,5
Cena osnovnega vozila v EUR 78.930
Cena testnega vozila v EUR 79.930
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 112.369
Posted on

Že v prvo je šlo rado

Ko iščete športno-elegantno limuzino, se najprej ustavite pri mercedes-benzu CLS. Prav Nemci so ponovno odkrili ta zanimiv segment avtomobilov in zato si zaslužijo kakšno hvalo že samo na ta račun.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc
Oranžni bes
TESTI
Oranžni bes
Ford focus 2.3 ecoboost ST-3
Iztok Krajnc
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
TESTI
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
Renault clio TCe 100 intens R.S. line
Iztok Krajnc
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
TESTI
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
Citroën berlingo BlueHDi 130 BVM6 XL feel flip camping box
Iztok Krajnc
Adrenalinski park na kolesih
TESTI
Adrenalinski park na kolesih
Porsche taycan turbo
Iztok Krajnc
Raketa in makadam
TESTI
Raketa in makadam
Mini cooper countryman JCW ALL4
Iztok Krajnc
Edina dobra bolezen v tem času
TESTI
Edina dobra bolezen v tem času
Ford kuga 2.5 duratec PHEV 165 kW FWD eCVT vignale
Iztok Krajnc
Modna torbica z motorjem
TESTI
Modna torbica z motorjem
DS 3 crossback 1.2 puretech 155 EAT8 grand chic
Iztok Krajnc
Zafira še živi
TESTI
Zafira še živi
Opel zafira life M 2.0 dizel 110 kW innovation
Iztok Krajnc
Energija za dušo
TESTI
Energija za dušo
Kia e-soul EV 150 kW EX energic
Iztok Krajnc
Tekmovanje s samim sabo
TESTI
Tekmovanje s samim sabo
BMW X4 M competition
Iztok Krajnc
Tiha voda bregove dere
TESTI
Tiha voda bregove dere
Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi
Iztok Krajnc
Superlativi
TESTI
Superlativi
Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
Iztok Krajnc
Najmanjši električni velikan
TESTI
Najmanjši električni velikan
Nissan e-NV200 combi 7 comfort
Iztok Krajnc
Aktivno in avanturistično
TESTI
Aktivno in avanturistično
Renault kadjar Blue dCi 150 4WD Bose
Iztok Krajnc
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
TESTI
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
Mazda MX-5 G132 revolution
Iztok Krajnc
Magičnih 48
TESTI
Magičnih 48
Ford tourneo custom 2.0 ecoblue 136 kW L2H1 320 titanium X
Iztok Krajnc
Še je čas, da vas osvoji
TESTI
Še je čas, da vas osvoji
Opel astra 1.2 turbo 96 kW GS-line
Iztok Krajnc
Postavljanje trendov in sveže cunje
TESTI
Postavljanje trendov in sveže cunje
Volkswagen golf 2.0 TDI DSG style 1st edition
Iztok Krajnc
Pogum velja!
TESTI
Pogum velja!
Hyundai i10 1.25 DOHC AMT premium
Iztok Krajnc
Nov miselni vzorec
TESTI
Nov miselni vzorec
Opel corsa 1.2 turbo 74 kW GS-line
Iztok Krajnc
Električni ioniq 1.1
TESTI
Električni ioniq 1.1
Hyundai ioniq electric premium
Iztok Krajnc
Za iskanje prijateljev
TESTI
Za iskanje prijateljev
Volkswagen multivan T6.1 2.0 TDI 4MOTION DSG comfortline
Iztok Krajnc
Stari A4 za pozabo, novi za anale
TESTI
Stari A4 za pozabo, novi za anale
Audi A4 avant 40 TDI quattro S tronic S line
Iztok Krajnc
Zmagaj, če lahko!
TESTI
Zmagaj, če lahko!
Nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT tekna
Iztok Krajnc
Modularni športnik
TESTI
Modularni športnik
BMW M235i xDrive gran coupé
Iztok Krajnc
Več, kot imajo veliki
TESTI
Več, kot imajo veliki
Renault clio 1.3 TCe 130 EDC initiale Paris
Iztok Krajnc
Mijaaaav
TESTI
Mijaaaav
Ford puma 1.0 ecoboost mHEV 114 kW ST-line X
Iztok Krajnc
Ponosnih 15 let
TESTI
Ponosnih 15 let
Dacia sandero stepway 1.5 blue dCi proud
Iztok Krajnc
Polarna svežina
TESTI
Polarna svežina
Volvo S60 T5 A R-design
Iztok Krajnc
Konzerva sreče
TESTI
Konzerva sreče
Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi
Iztok Krajnc
Ljubljenec množic
TESTI
Ljubljenec množic
Renault captur TCe 130 EDC edition one
Iztok Krajnc
Iz malega je zraslo veliko
TESTI
Iz malega je zraslo veliko
BMW 118d M sport
Iztok Krajnc
2008 razlogov za (in kakšen proti)
TESTI
2008 razlogov za (in kakšen proti)
Peugeot 2008 1.2 puretech 130 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Skrite mišice
TESTI
Skrite mišice
Volkswagen passat 1.4 TSI DSG GTE
Iztok Krajnc
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
TESTI
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
BMW X6 M50d
Iztok Krajnc
Zatišje pred viharjem
TESTI
Zatišje pred viharjem
Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW AT titanium
Iztok Krajnc
Številke ne povejo dovolj
TESTI
Številke ne povejo dovolj
Mazda CX-30 G122 plus
Iztok Krajnc
Za skrite racionaliste
TESTI
Za skrite racionaliste
BMW X3 20d M sport
Iztok Krajnc
Aktivnosti na prostem
TESTI
Aktivnosti na prostem
Ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business
Iztok Krajnc
Na avanturo!
TESTI
Na avanturo!
Dacia duster 1.3 TCe 130 FAP 4x4 adventure
Iztok Krajnc
Denar in moč
TESTI
Denar in moč
BMW 840d xDrive gran coupe M sport
Iztok Krajnc
Lepe stvari
TESTI
Lepe stvari
Mercedes-Benz CLA 220 AMG line
Iztok Krajnc
Vroče-hladno
TESTI
Vroče-hladno
Ford focus karavan 2.0 ecoblue 140 kW ST-3
Iztok Krajnc
Z mislimi na vas
TESTI
Z mislimi na vas
Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
Iztok Krajnc
Udobje v hibridu
TESTI
Udobje v hibridu
BMW 530e xDrive M sport
Iztok Krajnc
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
TESTI
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
Peugeot 208 1.2 puretech 100 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Kljukica na vseh področjih
TESTI
Kljukica na vseh področjih
Volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance
Iztok Krajnc
Za velike fante
TESTI
Za velike fante
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
V škornjih na šprint
TESTI
V škornjih na šprint
BMW X3 M competition
Iztok Krajnc
Strela z jasnega
TESTI
Strela z jasnega
Jaguar I-pace EV400 AWD HSE
Iztok Krajnc
Razburljivost 1.5
TESTI
Razburljivost 1.5
Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
Iztok Krajnc
Umazane gume? Fuj!
TESTI
Umazane gume? Fuj!
Fiat 500X 1.6 multijet II 16v TCT city cross
Iztok Krajnc
Naj bo dan!
TESTI
Naj bo dan!
Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon
Iztok Krajnc
Na vrhu smetane
TESTI
Na vrhu smetane
BMW 330d xDrive touring M sport
Iztok Krajnc
Revolucionarna črka X
TESTI
Revolucionarna črka X
Mazda3 X180 GT plus
Iztok Krajnc
Japonski karavan za češke popotnike
TESTI
Japonski karavan za češke popotnike
Toyota corolla TS 2.0 VVT-i e-CVT HSD executive
Iztok Krajnc
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
TESTI
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
Nissan qashqai 1.7 dCi 150 4WD X-tronic tekna
Iztok Krajnc
Tudi dolgočasno je zabavno
TESTI
Tudi dolgočasno je zabavno
Škoda scala 1.6 TDI ambition
Iztok Krajnc
Najmočnejši duster kadarkoli
TESTI
Najmočnejši duster kadarkoli
Dacia duster 1.3 TCe 150 FAP 4x4 techroad
Iztok Krajnc
Plebejec
TESTI
Plebejec
Kia Xceed 1.4 T-GDi LX joy
Iztok Krajnc
Piše se zgodovina
TESTI
Piše se zgodovina
Tesla model 3 long range AWD
Iztok Krajnc
Ni se še naveličal
TESTI
Ni se še naveličal
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
Iztok Krajnc
Baby raptor
TESTI
Baby raptor
Ford ranger DC 2.0 TDCi 157 kW 4x4 AT wildtrak
Iztok Krajnc
Čas je idealen za križance
TESTI
Čas je idealen za križance
Audi Q3 sportback 35 TDI S tronic S line
Iztok Krajnc
Patricij
TESTI
Patricij
Kia Xceed 1.4 T-GDi DCT EX stream
Iztok Krajnc
Odskočna deska v razredu T
TESTI
Odskočna deska v razredu T
Volkswagen T-cross 1.0 TSI 1st edition
Iztok Krajnc
Mali veliki
TESTI
Mali veliki
Renault clio Blue dCi 115 edition one
Iztok Krajnc
Qlinarično doživetje
TESTI
Qlinarično doživetje
Audi Q3 35 TFSI S tronic S line
Iztok Krajnc
Poslednji mohikanec
TESTI
Poslednji mohikanec
Ford mustang GT 5.0 V8 AT fastback
Iztok Krajnc
EliteWagen
TESTI
EliteWagen
Volkswagen touareg 3.0 TDI V6 4motion tiptronic R-line
Iztok Krajnc
Ima več, kot imajo veliki
TESTI
Ima več, kot imajo veliki
Mercedes-Benz A 200 AMG line
Iztok Krajnc
Že v prvo je šlo rado
TESTI
Že v prvo je šlo rado
Mercedes-Benz CLS 350 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
Kanarski vitamini
TESTI
Kanarski vitamini
Seat arona 1.5 TSI FR
Iztok Krajnc
Zlatarjeva izbira
TESTI
Zlatarjeva izbira
Audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
Iztok Krajnc
Ko sosedje vplivajo na nakup
TESTI
Ko sosedje vplivajo na nakup
Audi Q3 2.0 TDI quattro sport
Iztok Krajnc