Najmanjši Q v Audijevi ponudbi je nekaj posebnega, ker še noben Q ni imel sode številke v imenu. Tudi noben audi še ni oblikovan tako oglato in noben nima posebej pobarvanega C-stebrička. Pa hkrati ni noben na voljo tudi s samo sprednjim pogonom. Do zdaj je veljajo, da imajo vsi Q-ji štirikolesni pogon quattro, pri malem pa morate zanj doplačati in še to zaenkrat samo pri tamočnem dizelskem motorju. Testni model pa je poganjal še bistveno boljši 1,4-litrski turbobencinski TFSI.
slika
Zakaj boljši? Ker ne smrdi, ko je mrzel, ker ne ropota kot dizli in ker se rad vrti. Tudi preko 6 tisoč vrtljajev, če želite. Seveda je tudi zmogljiv. Turbo pomaga, da pridela 110 kilovatov, to je 150 'konjev', bolj zgovoren podatek je, da do 100 pospeši v 8,5 sekunde. Lepo nabira hitrost, ni kaj reči, čeprav sem mislil, da bo po občutku še bolj močan. Ga morate kljub ugodnim številkam o navoru vseeno malo bolj zavrteti, da se spodobno odzove. Se pa pri tem Q-ju pozna, da ima samo sprednji pogon, ker se sprednji kolesi prepogosto zavrtita v prazno. Med ovinki vas bo zato dostikrat upočasnjeval sistem nadzora navora, ki zavira posamezno kolo, da se ne zavrti v prazno, kar navdušencem jemlje užitek. Žal za štirikolesni pogon v tem primeru niti doplačati ne morete, tako da se boste morali zadovoljiti z manj učinkovitim prenosom moči na cesto.
slika
Pričakoval sem tudi manjšo porabo, ker ima ta motor še posebno tehnologijo, ko se izklapljata 2 valja od štirih (CoD – Cylinder on Demand). Sicer res samo takrat, ko se vozite med 1.400 in 3.200 vrtljaji in ko z desno nogo praktično božate pedal za plin, ampak med vsakodnevno vožnjo pozabite na rekordne številke. Na našem testu je Q2 porabil okrog 8 litrov in se mi zdi, da je to kar realno. Seveda pa priporočam še robotiziran menjalnik S tronic. 7 prestav ima in nimam praktično nobene pripombe nad delovanjem, še pri speljevanju je zdaj dovolj nežen.
slika
Prav nič pa ni nežno podvozje. S line že dobro izgleda zunaj z vso okrasno plastiko in kar 19-palčnimi platišči, ampak je slab kompromis, ker Q2 ni niti malo športen avto, vožnja pa je na naših cestah precej neudobna. Velika kolesa in majhen avto, saj veste, da potem stalno nekaj trese. Po drugi strani je krmilni mehanizem precej odziven in njegova neposrednost narašča s kotom zasuka, zato boste imeli med ovinki občutek, da vozite le malo bolj okoren 'hot-hatch'. Tudi nagibanja karoserije in podkrmiljenja ni veliko, če boste prehitro pripeljali v ovinek in želeli vsaj malo drame brez surovega pospeševanja iz ovinka, ko vas bo pred prehitrim napredovanjem pričela ovirati elektronika.
slika
Q2 ne kupujte niti zaradi prostora. Saj vem, da niste niti mislili, ampak tole je samo za silo družinsko uporaben avto. Spredaj se dobro sedi, če sta potnika pač 2 in lahko sovoznik svoj sedež potisne nazaj. Če je zadaj otroški sedež, pa bo spredaj že zelo tesno. Tudi prtljažnik po številkah deluje večje kot v praksi, ampak za nekaj torb in predvsem nakupovalne vrečke je več kot dovolj velik.
slika
Kupci audijev pričakujejo predvsem odlično izdelavo in, ne boste verjeli, to bodo tudi dobili. Na otip vrhunska guma in plastika sta spredaj, zelo lepa ambientalna osvetlitev, dober občutek pri pritiskanju gumbov, ogromno funkcij in velik digitalni zaslon pred voznikom namesto klasičnih analognih merilnikov, na katerem je vse, kar vas zanima o vožnji. In še več, ampak ker ima Q2 še enostaven projekcijski zaslon, boste večino časa gledali kar nanj. Super je, da ima tudi brezžično polnjenje telefona, čeprav je postavljeno zelo nerodno v predal pod komolcem. Izgovarjajo se na varnost, ker med vožnjo nimamo kaj gledati na telefon, ampak ga imamo vseeno raje v delu pred prestavno ročico.
slika
slika
Zdaj verjetno razumete, zakaj je takšen audi tako drag. Res je bogato opremljen, dobro izgleda, krasen motor ima ... pa poseben imidž, tako da če iščete najboljše med malimi križanci, ne iščite več. Saj ne rabite obeh ledvic.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1395
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4191 x 1794 x 1508
Medosna razdalja v mm 2601
Prtljažnik v litrih 405
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1355 (485)
Največja hitrost v km/h 212
Pospešek 0-100km/h v s 8,5
Poraba (po normah EU) v l/km 6,5/4,9/5,5
Poraba na testu v l/km 8,5
Cena osnovnega vozila v EUR 24.600
Cena testnega vozila v EUR 31.540
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.104
Posted on

Zlatarjeva izbira

Ste se kdaj spraševali, kakšne avte kupujejo zlatarji? Tule je eden. Majhen, dober, poželjiv in drag – audi Q2! Testni je stal preko 51 jurjev in Nemci pravijo, da jih je vreden. Mi pa smo ugotavljali, če jih je res!

Beri dalje
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Kralj okretnosti
TESTI
Kralj okretnosti
Renault twingo TCe 95 EDC intens
Iztok Krajnc