Veliko jih poznam, ki so se takrat zgražali nad zunanjo podobo, da je bil kot krastača in ne vem, kaj sem še slišal. In veliko jih poznam, ki so bili nad njim navdušeni, predvsem starejši, ker je bil avto majhen, sedelo se je pa visoko. In novi? Od starega je prevzel samo okrogle luči spredaj, vse ostalo je pa precej bolj privlačno. Ozke luči delujejo agresivno in bi še bolje izpadle, če ne bi bilo pod njimi tistih okroglih, vse linije so zanimivo zašiljene, kljuke zadnjih vrat so skrite zgoraj ob šipi in s, pazite to, kar 19-palčnimi platišči in drugačno barvo strehe izgleda zelo nastopaško!
slika
Včasih so bila tolikšna platišča mokre sanje oblikovalcev, danes jih ima pa že kar juke serijsko pri najboljšem paketu opreme. Ampak veliko bolj pomembno za vsak dan je, da je veliko več prostora v kabini. Novi juke je okoli 9 centimetrov sicer res daljši, kar za 10 centimetrov je pa večja medosna in to se zelo pozna pri prostornosti. Zdaj lahko normalno zadaj sedi tudi odrasel človek in tam ni več tako temno, da bi se takoj počutil utesnjeno kot v temnici.
slika
Pa v prtljažniku končno lahko tudi ženske peljete svojo garderobo, toliko je večji s 422 litri. Tudi odprtina je večja in lahko ima še dodatno polico v dnu, z uporabniškega vidika je torej novi juke naredil zelo velik korak naprej. Kaj pa z vozniškega?
slika
Prva stvar, ki sem jo opazil, ko sem speljal, je, da je robotiziran menjalnik DCT slab v primerjavi s konkurenco. Najprej komaj spelje, potem pa cukne, da se še preveč radi zavrtita gnani kolesi v prazno. Pa tudi med vožnjo je prepočasen in to se lepo vidi tudi pri pospešku, ker z njim potrebuje dobre pol sekunde dlje do 100 km/h kot z ročnim menjalnikom.
slika
Opazil sem tudi, da je takšen juke precej neudoben. Dobro, od takšnih koles bi bilo iluzorno pričakovati, da se boste vozili na oblaku, je pa dobro vedeti, da se kar precej stresa na slabših cestah, edino velike luknje dobro požira. In zato sem pričakoval, ali vsaj upal, da se bo pa zato dobro peljal v ovinkih. In se! Zelo dobro leži na cesti, lepo sledi smeri in zadek ni nič živčen. Občutek na volanu pa tudi ni slab, tako da ja, je neudoben, ampak prilepljen na cesto.
slika
In še motor … spet plus in minus. Da je trivaljnik, sem moral prav pogledati v tehnične podatke, ker se ne sliši prav nič razglašeno, dokler ga ne začnete priganjati. Potem izda svojo zasnovo z lihim številom valjev. In tudi zavrti se do 6.500 vrtljajev, čeprav se ga ne splača toliko vrteti; do 5 tisoč še dobro vleče, potem pa izgubi sapo. Litrski turbobencinski motor ima 86 kilovatov, to je 117 ’konjev’, kar se ne sliši tako malo, ampak se vam bo dostikrat zdelo zaradi menjalnika, da je celo premalo. 11,1 sekunde potrebuje z mesta do 100 km/h. Tudi nasploh se zdi, da predolgo nabira hitrost v katerikoli prestavi, pač, zunanji izgled obljublja več, kot potem v resnici da. Niti posebej varčen ni, povprečje na testu je bilo okoli 8 litrov na 100 kilometrov.
slika
Notranje okolje vozniki nissanov dobro poznate, tudi od starega juka je povzel kakšno malenkost, recimo zaobljeno gladko plastiko med sedežema spredaj in lepo obrobo ročice menjalnika. Izdelava se ne zdi slaba, je pa bil testni res dobro opremljen in z veliko mehkimi materiali, zato je tudi stal preko 25 tisočakov. V vzglavnikih dobrih sprednjih sedežev so celo zvočniki za bolj izrazito glasbeno izkušnjo. Ergonomsko mu nič ne manjka, položaj za volanom je bolj klasičen kot prej, torej je sedenje bolj udobno, in k sreči so obdržali prave gumbe za prezračevanje in nekatere pomembne funkcije, da ne bo treba med vožnjo gledati na zaslon. Tudi ta je seveda dovolj velik, samo še boljšo ločljivost bi lahko imel in hitreje bi moral delovati, da bi bil najboljši. Juke je bil eden najbolj priljubljenih malih križancev, očitno je bila ravno oblika kriva za dobro prodajo. Novi je povsod napredoval, edino eno manjšo težavico ima … ko je pripeljal prvi juke, je bil praktično edini na trgu, danes pa ima skoraj 20 konkurentov. Zdaj pa zmagaj, če lahko!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT tekna
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Vrsta motorja 999
Vrsta motorja 86 (117) pri 5.250
Vrsta motorja 180 pri 4.000
Vrsta motorja robotiziran, sedemstopenjski, DCT
Vrsta motorja na sprednji kolesi
Vrsta motorja 4210 x 1800 x 1595
Vrsta motorja 2636
Vrsta motorja 422
Vrsta motorja 1333 (386)
Vrsta motorja 180
Vrsta motorja 11,1
Vrsta motorja 6,5
Vrsta motorja 7,9
Vrsta motorja 17.550
Vrsta motorja 24.700 (*2.850 EUR popusta)
Vrsta motorja 25.810 (*2.850 EUR popusta)
Posted on

Zmagaj, če lahko!

Nissan juke je avto, ki je navduševal in zgražal že od samega začetka davnega leta 2010. To je bil eden prvih malih križancev sploh in morda celo tisti, ki je zanetil iskro, da se je pričela norija s tovrstnimi avtomobili.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc