Leta 1985 se je pojavila prva dejansko majhna lancia z modelno oznako Y10, ki so jo na nekaterih tržiščih (Francija, Italija …), kjer je imela znamka Autobianchi dober sloves, poznali samo kot autobianchi Y10, medtem ko so Nemci ta majhen, vendar po potrebi tudi prestižno opremljen avtomobil, poznali samo kot izdelek znamke Lancia. Leta 1995 se je pojavila druga generacija tega premijskega malčka, ki je ob tem izgubila številčno oznako 10, poleg tega je leta 1996 iz tržišča izginila tudi znamka Autobianchi. Kasneje smo dobili še tri modelne generacije modela ypsilon. Sedaj so Italijani napovedali prihod povsem nove 4. generacije tega kompaktnega modela, ki pa tokrat ne bo imela samo sorodstvenih vezi s FIAT-ovim modelom punto, temveč tudi s Francozi in Nemci, ker bo nova 'ypsilonka' nastala na CMP / eCMP (Common Modular Platform) tehnološki platformi koncerna Stellantis N.V. 
slika
Italijani so trenutno zelo skopi s tehničnimi in ostalimi informacijami glede tega novega serijskega modela, ki mora obuditi znamka Lancia, seveda ob pomoči potencialnih kupcev, ki bodo za ta striktno električno gnani avtomobil najbrž morali odšteti veliko denarja, ker je Lancia pač znamka z veliko dodano vrednostjo. In kaj bodo za odšteti denar prejeli kupci? Italijani obljubljajo vrnitev klasičnih vrednosti znamke Lancia, med njimi bo sigurno okusno in prestižno opremljena notranjost potniške kabine, ker so se v Torinu ob tem povezali z oblikovalsko hišo Cassina, kjer se ukvarjajo predvsem z oblikovanjem pohištva. Veliko bolj skrivnostna pa ostaja zunanja podoba nove kompaktne lancie, ker želijo Italijani tudi v tem primeru postaviti nove standarde. Za začetek bo nastalo samo 1906 primerkov tega avtomobila, ker želijo v Torinu s to številčno kombinacijo počastiti leto nastanka znamke Lancia.
slika
Bo Italijanom uspel preporod znamke Lancia? Znamka Lancia je trenutno živa samo zaradi aktualnega modela ypsilon, ki v Italiji še vedno pritegne približno 100.000 kupcev letno, obstaja pa tudi močna skupnost zanesenjakov in ljubiteljev te avtomobilske znamke, ki ohranjajo pri življenju bogato zapuščino te znamke, ki ji do sedaj ni uspelo resneje ogroziti primata nemških dobro meščanskih znamk, čeprav so bili v osemdesetih in devetdesetih letih na dobri poti glede tega. Kasneje je napačna modelna politika (prepozen skok na modni in z razumom skregani 'SUV vlak') in premalo agresivno oglaševanje (za razliko od Nemcev, ki se pridno napihujejo kot 'krote'.) povzročilo stagnacijo znamke in skorajda tudi njeno ukinitev. Naloga sigurno ne bo lahka, ker bi morala nova 'ypsilonka' od konkurence odločno izstopati tudi v tehnološkem pogledu, samo lep izgled in kakovostni materiali v notranjosti pa najbrž ne bodo zadostni za uspeh.
Posted on

Otipavanje tržišča

Iz Italije prihaja novica o novi renesansi  znamke Lancia, ker bomo v naslednjem februarju dobili novo generacijo modela ypsilon.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc