slika
Odgovorni pri Fordu so že pred časom napovedali, da bodo do leta 2024 predstavili štiri električne dostavnike in sicer E-tourneo custom, E-tourneo courier, E-transit courier in E-transit custom. E-transit courier bodo začeli izdelovati šele prihodnje leto, različica na bencin oziroma dizel pa bo na cestah še pred iztekom leta. Električni E-transit courier podlaga znatno posodobljena platforma B2E, ki se skriva tudi v drobovju modela puma. Inženirji so jo prilagodili za električno implementacijo, kako velike baterijske sklope bodo ponudili pa zaenkrat še ni jasno. Pri Fordu so sicer dodali, da bo elektromotor proizvedel okroglih 100 kW (136 KM) moči in 290 Nm navora, na voljo pa bo tudi hitro polnjene z močjo 100 kW preko enosmernega toka. Tako se bo baterija v teoriji od 10 do 80 odstotkov napolnila v manj kot 35 minutah, na voljo pa bo tudi vožnja samo z eno stopalko.
slika
Klasični transit courier bo po drugi strani na voljo z 1,0-litrskim turbobencinskim trivaljnikom z močjo 92 kW (125 KM), za pogon bo skrbel tudi 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 74 kW (100 KM). V osnovi se bo moč na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami, pri bencinskem motorju pa bo na voljo tudi robotiziran menjalnik z dvema sklopkama in sedmimi prestavnimi razmerji. Oblikovno večjih razlik med trojico ne bo, bo pa električni E-transit courier imel drugačen svetlobni podpis in drugačno masko, klasični različici pa odprto masko z aktivnimi loputami za boljše rezanje zraka. V primerjavi s preteklo generacijo je transit courier 18 centimetrov daljši in ponuja 20 centimetrov daljše medosje kot poprej, v tovorni del pa je mogoče naložiti do 678 kilogramov, če doplačate tudi 845 kilogramov. Električna različica bo lahko s sabo prevažala do 700 kilogramov tovora, pri čemer je pod sprednjim pokrovom na voljo še odlagalno mesto za kable v velikosti 44 litrov.
slika
Poleg novejše platforme in osveženih pogonov pa je na voljo tudi več varnostnih in zabavnih tehnologij. V osnovi sta na armaturi dva 12-palčna zaslona, en za digitalne merilnike in drug za multimedijski sistem Sync4, ki podpira brezžičen prenos informacij pametnih telefonov preko Carplay in Android Auto. Ob doplačilu bo na voljo še pisarniški paket, ki vključuje poklopno mizo in dodatno osvetlitev, za varnost voznika pa bodo med drugim srbeli radarski tempomat in sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, samodejno zaviranje v sili pri vožnji naprej in nazaj ter opozorilnik na pešce v bližini avtomobila. Vstopni model bo stal okoli 22 tisočakov, električni pa verjetno dvakrat toliko.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ford transit courier

Pri Fordu so nedavno pokazali novo generacijo modela transit courier, ki je na voljo tako z bencinskim kot dizelskim pogonom, različica na elektriko pa se imenuje E-transit courier.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc