Vsako dobro desetletje pri Ferrariju pokažejo brutalen superšportni avtomobil. Leta 2002 je bil to enzo, leta 2013 laferrari, zato lahko logično pričakujemo, da bodo prihodnje leto pokazali novo pošast s srednje postavljenim motorjem. Šlo bo za pravi cestni dirkalnik, s katerim se bodo Italijani poklonilu dirkalniku, ki je lanskega junija zmagal na vzdržljivostni dirki za Le Mans. Podrobnosti o avtomobilu so kakopak še skope, tudi ime F250 še ni potrjeno, bo pa vsekakor šlo za športni avtomobil, ki za premikanje ne bo uporabljal velikega bencinskega motorja V12, verjetno bo šlo za podobne hibridni pogonski sklop z motorjem V6, ki ga premore tudi ferrari 296 GTB. Glede na to, da slednji premore 610 kW (830 KM) sistemske moči in ferrari SF90 kar 735 kW (1000 KM) sistemske moči, je seveda čisto možno, da bo novi ferrari F250 premogel več kot 882 kW (1200 KM) sistemske moči.
slika
V primerjavi s klasičnimi ferrariji bo F250 premogel veliko aerodinamičnih dodatkov, na zadku veliko krilo in še kar nekaj zračnih kanalov ob straneh, ki bodo zagotavljali dovoljšen pretok zraka do motorja, dovodi zraka bodo tudi na pokrovu motorja. Podtlaka bo torej dovolj, ni pa še znano, če bodo aerodinamični dodatki aktivni in posledično nastavljivi. Glede na to da takšne premoreta tako 296 GTB kot SF90 stradale je seveda več kot možno, da bo enako veljalo tudi za novi F250, posledično pa bo oprijem avtomobila vrhunski.
slika
Govorice namigujejo, da bo ferrari F250 izdelan v manjši seriji, skupno okoli 600 avtomobilov, od katerih jih bo 200 zgoraj brez, nekaj deset pa jih bo izdelanih samo za na stezo. To bo vsekakor dvignilo ceno posameznega primerka do ali nad 2 milijona evrov, vsekakor pa novinca lahko pričakujemo konec letošnjega ali v začetku prihodnjega leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Pošast, ki prihaja prihodnje leto

Naši vohunski fotografi so ujeli prototip superšportnega ferrarija F250, ki ga bodo Italijani uradno pokazali šele prihodnje leto.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc