Toyota GR yaris premore 1,6-litrski turbobencinski motor, enakega pa ima odslej tudi lexus LBX Morizo RR. Turbobencinski trivaljnik ponudi 224 kW (304 KM) moči in 400 Nm navora, moč pa se bo na vsa kolesa prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi ali preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Na žalost ni jasno, če bo GR yaris posodil tudi zaporo sprednjega in zadnjega diferenciala, niti ni jasno, če bo na voljo tudi variabilna razporeditev navora. Kar vemo je, da se bo lexus LBX Morizo RR do 100 km/h pognal v 5,2 sekunde. Poleg tega so inženirji predelali še vzmetenje in podvozje, tako da je LBX Morizo RR manj oddaljen od tal, premore trše vzmeti in blažilnike, takisto je na sprednjem delu vzmetenja še dodatni blažilnik, ki izboljša odzivnost pod obremenitvijo. Sama nastavitev vzmetenja bo sicer manj agresivna in bo bolj primerna za cestne vragolije, torej bo še vedno nek kompromis med športno trdoto in udobjem.
slika
Seveda lexus LBX Morizo RR že navzven opozarja nase, čeprav le z drobnimi spremembami na sprednjem in zadnjem odbijaču, slednje pa izboljšajo pretok zraka za izboljšano hlajenje motorja. Razjarjeni lexus LBX bo obut v 19-palčna platišča, zaradi česar so morali malenkostno povečati odprtine za kolesa, prav tako so na voljo izboljšane zavore, kjer so v osnovi zavorne čeljusti rdeče, ob doplačilu rumene. V notranjosti so spremembe blage, sta pa spredaj na voljo športna sedeža z bistveno več bočne opore, takisto stopalke iz aluminija in kontrastni šivi. Lexus LBX Morizo RR bo na voljo samo za Japonce, vsaj zaenkrat, v garažah lastnikov pa bo konec avgusta. Zanimivo je, da bodo 100 lastnikov izžrebali na podlagi žreba, vstopni model pa bo Japonce stal najmanj 39.031 EUR. Cena sicer ni merodajna zaradi drugačnih dajatev za avtomobile, vstopni LBX pa je v akcijski ponudbi pri nas pravkar na voljo za najmanj 29.900 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razjarjeni lexus LBX

Lexus je izdelal nekaj agresivnega – LBX Morizo RR. Gre za kompaktni križanec brez hibridnega pogona, ki se zaradi konkretne konjenice do stotice požene v 5,2 sekunde.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc