Maxus eTerron 9 bo, če bo zapeljal na naše ceste, vsekakor nekaj posebnega. Šlo bo za povsem električni poltovornjak, ki se bo ponašal z dvema elektromotorjema, ki bosta na vsa kolesa prenašala sistemsko moč 325 kW (442 KM). To seveda pomeni, da se bo eTerron 9 do 100 km/h pognal kot za šalo, vendar uradnih številk na žalost še nimamo. Sicer pa elektromotor, ki poganja sprednji kolesi, ponudi 124 kW (169 KM) moči, elektromotor na zadnji premi pa 199 kW (271 KM). Elektromotorja pridobivata elektriko s strani baterije, ki pogoltne 102 kWh elektrike, s čimer naj bi prevozili do 381 kilometrov, potem pa bo baterijo mogoče polniti z močjo največ 115 kW. Tako se bo od 20 do 80 odstotkov napolnila v 40 minutah.
slika
Vsekolesni pogon bo ponudil šest različnih voznih programov, tudi za vožnjo po pesku, blatu in drugem zahtevnem terenu, zanimivo pa je, da bo zračno vzmetenje na voljo že pri vstopnem modelu. Tako bo mogoče prilagajati oddaljenost od tal, takisto bo vozili mogoče za dodatnih 6 centimetrov približati tlom, s čimer bo lažje natovarjanje. Maxus eTerron 9 sicer v dolžino meri kar 5,5 metra, ob pritisku gumba pa se lahko spusti tudi pregrada tovornega prostora, proti kabini, s čimer se poveča uporabni prostor, posledično pa je mogoče prevažati tovor dolg do 2,4 metra. Sicer je na tovorni del mogoče naložiti največ 620 kilogramov težek tovor, eTerron 9 pa lahko vleče tovor do skupne mase 3,5 tone.
slika
Tako kot podobni električni poltovornjaki ima tudi maxus eTerron 9 prtljažnik pod sprednjim pokrovom, ki je seveda vodotesen, pospravi pa dodatnih 236 litrov tovora. Poleg tega je poltovornjak mogoče uporabljati tudi za napajanje zunanjih naprav, saj so v sprednjem prtljažniku vtiči, ki ponudijo moč 2,2 kW, v tovornem delu pa tudi 6,6 kW. Maxus eTerron 9 bo mogoče naročiti prihodnji mesec, prvi bodo na cestah zgodaj prihodnje leto, cena pa bo verjetno okoli 70 tisoč evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

E-poltovornjak, ki prekipeva od moči

Pri Fordu so prvi naznanili prihod električnega poltovornjaka za Evropo, to bo ranger, drugi pa bi lahko bil maxus eTerron 9, ki kar prekipeva od moči.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc