Škoda elroq je po velikosti podoben modelu karoq, saj v dolžino meri 4,48 metra in v širino 1,88, od električnega brata enyaq pa je krajši za dobrih 16 centimetrov. Elroq je vsekakor nekaj posebnega, saj je z njim debitiral tudi nov oblikovalski jezik, zaradi katerega je obraz avtomobila bolj sodoben kot prej. Dejansko ima elroq na zadnji strani ozke, črne in zaprte maske cel kup senzorjev za delovanje varnostnih sistemov, podobno kot pri oplih maska vizir. Na spodnji strani sprednjega pokrova je okrogel logotip znamke zamenjal napis, kar je tudi novost pri serijskih avtomobilih, same luči pa so razdeljene na zgornje ozke dnevne led luči, ki se po potrebi spremenijo tudi v smernike, nižje na obrazu pa so klasične led luči, ki bodo ob doplačilu premogle še matrično tehnologijo.
slika
Od strani se škoda elroq praktično ne razlikuje od drugih Škodinih modelov, zaradi strešnega spojlerja pa se lahko avtomobil pohvali s količnikom upora samo 0,26. Vseokrog je zaščitna plastika v črni barvi, kar poudarja povečano oddaljenost od tal, nikakor pa ne namiguje na terenske sposobnosti avtomobila. Zadek je znova precej znan, kar se oblike tiče, in predstavlja nekakšen kontrast bolj naprednemu obrazu. Led-tehnologija bo tudi tukaj zadolžena za osvetljevanje, najbolje založeni primerki pa bodo premogli dinamične led luči.
slika
V kabini ne pričakujte revolucije, če ste že sedeli v modelu enyaq, saj so tudi pri elroqu vozniku na voljo digitalni merilniki na majhnem zaslonu, volan z ravnim spodnjim delom in 13-palčni zaslon multimedijskega sistema. Slednji se lahko pohvali z najnovejši izdajo, ki deluje precej bolj tekoče, vse skupaj pa je zdaj tudi bolj intuitivno, na voljo so bližnjice za lažji in hitrejši dostop do najbolj pogostih funkcij. Na sredinski konzoli je izbirnik prestave, sicer pa je v sami kabini veliko odlagalnih mest, pri Škodi pravijo, da za 48 litrov. Še več, voznik bo na svojih vratih imel 4 gumbe za odpiranje stekel in ne samo dva z dodatnim večfunkcijskim gumbom. Pohvalno. V prtljažnik bo mogoče pospraviti za 470 litrov prtljage, seveda pa bo elroq premogel še številne pametne rešitve, po katerih so pri Škodi znani, tudi mrežo pod polico za shranjevanje polnilnega kabla, takisto možnost namestitve police na sredino samega prtljažnega prostora, s čimer se ustvarita dva ločena predela. Med drugimi pametnimi rešitvami so še vedno dežnik v vratih in odstranjevalec ledu, vendar slednji ni na notranji strani polnilnih vratc, pač pa na notranji strani prtljažnih vrat.
slika
Za premikanje bodo na voljo štirje pogoni in trije baterijski sklopi, ki bodo neto ponudili 52, 59 in 77 kWh elektrike. Vstopni model, elroq 50, bo imel najmanjšo baterijo, elektromotor pa bo ponudil 125 kW (170 KM) moči in 310 Nm navora. S takšnim bo po WLTP mogoče prevoziti do 370 kilometrov daleč, 30 kilometrov manj kot z elroq 60, ki bo imel srednje veliko baterijo in elektromotor, ki bo ponudil 150 kW (204 KM) moči in 310 Nm navora. Oba modela se bosta lahko pognala do hitrosti 160 km/h. Najhitrejša bosta elroq 85 in elroq 85x, pri obeh bo elektromotor energijo dobival s strani največje baterije, na voljo pa bo 210 kW (286 KM) moči pri izdaji 85, elroq 85x pa bo zaradi dodatnega elektromotorja na sprednji premi ponujal štirikolesni pogon. S škodo elroq 85 bo seveda mogoče prevoziti največ kilometrov po WLTP, 560.
slika
Manjši bateriji bo mogoče polniti z močjo največ 145 kW, torej se bosta lahko od 10 do 80 odstotkov napolnili v 25 minutah, največja baterija pa podpira polnjenje s hitrostjo največ 175 kW. To pomeni, da se bo v 28 minutah napolnila od 10 do 80 odstotkov, preko izmeničnega toka pa bo pri vseh baterijah na žalost na voljo polnjenje z močjo največ (le) 11 kW.
slika
Škoda elroq bo kmalu na voljo za naročilo, prvi primerki bodo pri nas spomladi, takrat pa boste novinca lahko videli v eni od devetih barv, ki so na voljo, pri čemer je zelena ’timiano’ rezervirana samo za elroq. Vstopni model bo stal okoli 37 tisočakov, najbolje založeni primerki pa najmanj 50.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Druga električna škoda

Čehi so končno dvignili zastor nad dolgo pričakovanim električnim modelom elroq, ki bo na naših cestah pristal že zgodaj prihodnje leto.

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc