Mercedes-Benz bo kmalu opustil električno družino EQ, vendar samo v imenu. To pomeni, da bo mercedes-benz EQC verjetno dobil novo 'staro' ime, in sicer GLC EV. Poleg tega smo opazili, da je avtomobil zdaj dobil malenkost drugačno obliko obraza, če ga primerjamo s tistim prototipom, ki smo ga videli maja. Maska in pokrov motorja sta drugačna, maska je celo manj položna in bolj pokončna. V vsakem primeru bo novi mercedes-benz GLC EV izdelan na novi platformi, ki bo podlagala tudi električni razred C, slednji pa pripelje prihodnje leto oziroma leta 2026. Še več, nekdaj so bili Nemci polnih ust, da bo električni razred C zamenjal klasično izdajo z motorji na notranje zgorevanje, pa očitno ne bo tako. So pa sprejeli še eno zanimivo in mogoče slabo odločitev, saj v prihodnji generaciji ne bo več karavanskega razreda C, to mesto bo po čudnem razmišljanju odgovornih zapolnil GLC EV.
slika
Zaradi arhitekture MB.EA bo novi mercedes-benz GLC EV še bolj zaželen, saj bo premogel 800-voltno tehnologijo, posledično pa bo na voljo hitrejše polnjenje baterije. K temu bodo dodali pretvornik iz silicijevega karbida, ki še dodatno izboljšuje učinkovitost, motorji z radialnim tokom bodo ponudili od 183 kW (250 KM) do 367 kW (500 KM) moči, pogon bo na zadnji kolesi ali na vsa štiri, na voljo bo tudi štirikolesno krmiljenje, dvostopenjski menjalnik pa bo kriv za še večjo ekonomičnost pogona. Baterijski sklop bo zaradi večje gostote celic lahko manjši, pospravil pa bo okoli 100 kWh, kar bo po WLTP dovolj za sanjavih 1000 kilometrov vožnje. V realnosti jih bo mogoče prevoziti od 600 do 700, odvisno od ekonomičnosti pogona, vsekakor pa bo mercedes-benz GLC EV eden od najboljših srednje velikih prestižnih električnih SUVjev, ko pripelje. Vstopni model bo stal okoli 70.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

EQC bo postal GLC EV

Pri Mercedes-Benzu že lep čas testirajo drugo generacijo svojega srednje velikega električnega SUVja, ki se bo v drugo imenovala GLC EV.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc