Hyundaijevi inženirji so razvili novo tehnologijo za odmrznitev vetrobrana, ki je trikrat hitrejša od drugih tehnologij.
Tehnologija ogrevanih vetrobranov ni nobena novost, saj so jo v forde začeli vgrajevati že v 70. letih preteklega stoletja. Kljub temu obstaja vedno možnost nadgradnje, česar se očitno zavedajo tudi inženirji pri Hyundaiju, ki so razvili novo tehnologijo 'metal-coated heated glass', torej ogrevanega stekla prevlečenega s kovino. Zadeva deluje kar trikrat hitreje kot konvencionalni sistemi na tržišču, sami pa so tehnologijo predstavili pri svežih -18 °C.

Dejansko gre za posebno vetrobransko steklo, ki je sestavljeno iz kar dvajsetih različnih plasti, od katerih je ena prevlečena s kovino. Ravno to plast segrevajo z uporabo 800-voltne arhitekture v GV70 in GV60, posledično pa se skrajša čas odmrznitve tudi v nizkih temperaturah. Dejansko je trajalo manj kot pet minut, da so odmrznili vetrobran, pri klasičnem sistemu z močjo 13,5 volta bi trajalo dobrih 15 minut.

Prav tako pa nova tehnologija ni samo za ogrevanje, temveč skrbi za odvračanje sončnih žarkov. Kar 60 odstotkov sončnih žarkov se odbije od avtomobila, zaradi česar je lahko v kabini tudi poleti od 2 do 3 stopnje hladneje. Čeprav se tehnologija že sama po sebi sliši draga, so jo razvili za uporabo v električnih avtomobilih, saj bodo s slednjo pri odmrzovanju porabili do 10 odstotkov manj energije, posledično pa bo daljši domet, poleg tega pa vse nove kamere in ostali senzorji potrebujejo jasen pogled na cesto, kar nova tehnologija vsekakor zagotavlja. Kdaj bo sicer na voljo Južnokorejci niso izdali.
Hitreje do čistega vetrobrana
Beri dalje