Ko je Porsche leta 2003 pokazal prvi cayenne, so bili ljubitelji znamke zgroženi. Kmalu pa je cayenne ostal eden najbolje prodajanih modelov v ponudbi.
Srednje velik porsche cayenne pa je zdaj znova na razpotju, saj ga bodo kmalu povsem elektrificirani. Mnogo je stvari, ki so trenutno še nejasne, vendar lahko verjamemo, da bo tudi električni porsche cayenne ponujal enako kombinacijo vozniške razburljivosti in družinske uporabnosti, kot jo je ponudil že prvi cayenne leta 2003. Električni porsche cayenne bo svojemu bratu z motorjem na notranje zgorevanje, ki bo z nami vsaj do leta 2030, seveda ekstremno podoben, izdelan pa bo na enaki platformi kot novi električni porsche macan. To pomeni, da bo Porsche leta 2028 ali 2029 imel v ponudbi že tri električne avtomobile, macan, cayenne in zaenkrat še neimenovani in največji 'K1'.

Porsche cayenne bo tudi v električni izdaji na voljo s klasično in nizko streho, tokrat pa so nas vohunski fotografi razveselili s fotografijami slednje izdaje. Kot poprej bosta avtomobila v večini enaka, od B-stebrička naprej pa bo 'coupé' imel nižjo streho, malenkost nižja zadnja vrata in manjše zadnje stransko steklo. Povsem drugačen pa bo zadek, zaradi česar bo imel cayenne coupé še bolj športen izgled. Pričakujemo, da bo električni porsche cayenne na cestah že konec letošnjega leta, izdaja z nizko streho pa bo na voljo od 6 do 12 mesecev kasneje. Zaenkrat še ni podatkov o moči pogonov, baterijah in dosegu.
Električni cayenne na dirkališču
Beri dalje