Iz Nemčije prihaja novica o novi kitajsko-nemški avtomobilski znamki, v ozadju katere se nahajajo stari akterji. Prihaja FLYNT e-LCV.
Znamko FLYNT lahko označimo kot naslednico leta 2021 propadle kitajsko-nemške znamke Byton. Tokrat se je kitajsko-nemška naveza odločila za vstop na tržišče lahkih gospodarskih vozil. V ozadju tega projekta je dr. Daniel Kirchert, ki je ustanovitelj in prvi mož znamke FLYNT. Kirchert je v preteklosti zasedal nekaj pomembnih vodilnih delovnih mest pri znamkah BMW in Nissan. Sedaj, približno 4 leta po bankrotu njegove prejšnje avtomobilske znamke Byton, so se Nemci povezali z novo kitajsko skupino investitorjev iz družbe Miraco Motor Technology, ki je sestavni del kitajskega koncerna GAC (Guangzhou Automobile Group). Njihov novi model s preprostim imenom e-LCV pa naj bi Nemci in Kitajci razvili skupaj, in to na obstoječi kitajski tehnološki platformi podjetja Miraco Motor Technology.

Tako bomo v Evropi v naslednjem letu dobili novo, striktno električno gnano lahko gospodarsko vozilo v velikosti FIAT-ovega ducata in podobnih izdelkov drugih avtomobilskih znamk, ki naj bi uporabnikom ponujalo 1.650 kilogramov uporabne nosilnosti v povezavi z različno odmerjenim prostorom za tovor (od 8,7 do 16,5 m3). Novi kitajsko-nemški električar je zasnovan na 800-voltni arhitekturi, ki naj bi mu omogočila tudi uporabo 'Vehicle-to-Grid' in 'Vehicle-to-Load' funkcij. Ob nedavni prvi predstavitvi tega vozila pri znamki FLYNT niso razkrili veliko specifikacij tega vozila, vemo pa to, da bo vozilo opremljeno s 100 kWh velikim paketom NCM (nikelj-kobalt-mangan) akumulatorjev, ki mu bo omogočil približno 500-kilometrski akcijski radij s samo enim polnjenjem akumulatorjev.
Novo ime, stari akterji
Beri dalje