Velike razlike v prodajnih cenah, majhne razlike pri končnih ocenah. To je glavna ugotovitev zadnjega nemškega testa nosilcev koles na zadku avtomobilov z vgrajenimi vlečnimi kljukami.
Prevoz bicikla na strehi vašega avtomobila? Tu pa tam se še najdejo ljudje, ki prevažajo bicikel na strehi avtomobila, v današnjih časih 'dobro rejenih' električnih koles pa takšen prevoz dveh električnih koles postaja misija nemogoče, ker lahko skupna teža obeh električnih biciklov (približno povprečnih 60 kg z vgrajenimi akumulatorji) že preseže še dovoljeno obremenitev strešne konstrukcije (v večini primerov govorimo o največ 50-kilogramski obtežbi …) pri avtomobilih. Zato so pri 'transporterjih biciklov' že kar nekaj časa zelo priljubljeni nosilci dvokoles na zadku. Nemci in Švicarji so tokrat testirali 13 modelov takšnih nosilcev, ki so kupcem na voljo v nemških in švicarskih trgovinah.
V tem pogledu imajo kupci v Nemčiji in Švici solidno izbiro, zelo zanimivo pa je to, da vam veliko odštetega denarja za takšen nosilec dvokoles ne bo vedno v stanju garantiranja boljših uporabniških izkušenj, pridobitve večje stopnje varnosti ali pa dviga kvalitete izdelave. Tokrat so Nemci testirali nosilce biciklov na zadku v finančnem razponu od 283 (Fischer ProLine Evo, 283 evrov) pa vse do 727 evrov Uebler I21, 727 evrov)po kosu, kljub temu so Nemci večini (10. različnim modelom) namenili oceno 'gut' (dobro), čeprav ob tem govorimo o izdelkih s prodajnimi cenami v razponu od 325 do 691 evrov. Tudi tokrat najcenejši testirani izdelek znamke Fischer (model ProLine Evo, povprečna nemška prodajna cena: 283 evrov) si je kot eden izmed samo dveh tako ocenjenih modelov prislužil oceno 'befriedigend' (zadovoljujoče), pravi zmagovalec tega testa pa nastaja v obratih znamke Uebler (model I21, 727 evrov), ker je kot edini testirani primerek prejel najboljšo možno oceno 'sehr gut' (zelo dobro).

Kako to, da so bili tokrat testirani izdelki tako podobno ocenjeni? Največ razlik pri testiranih nosilcih dvokoles na zadku so Nemci tokrat zaznali na področju priročnosti (montaža ali pa demontaža nosilca, postopek namestitve ali pa odstranjevanja biciklov …), v tem pogledu so bili najbolje ocenjeni izdelki znamk Norauto (model E-Fit 200-2, 400 evrov), Uebler (model I21, 727 evrov), XLC (model Azura Xtra WT VC-C10, 469 evrov) in Thule (model EasyFold XT2, 691 evrov). Precej manj točk sta v tej kategoriji prejela izdelka znamk Fischer (model ProLine Evo, 283 evrov) in Menabo (model Antares 2, 327 evrov), ki je tokrat najslabše ocenjen nosilec biciklov. Oba slabo cenjena nosilca sta pogrnila zaradi prevelike količine zapravljenega časa in truda pri njuni montaži (ob primerjavi s časi in potrebnim trudom za namestitev ostalih tokrat testiranih nosilcev …) na vlečno kljuko.

Se splača odšteti 727 evrov za tokratnega zmagovalca testa? Če cenite hitro in enostavno pritrditev tega nosilca na vlečno kljuko vašega avtomobila ter zelo nizko maso tega nosilca (tokrat najlažji testirani model …), istočasno pa še njegov najmanjši 'odtis' (izmed vseh tokrat testiranih nosilcev vam bo ta izdelek zavzemal najmanj prostora v garaži …), potem se vam nakup takšnega nosilca najbrž izplača. Samo pri izdelkih znamk kot sta Uebler (zmagovalec testa) in Westfalia (model Bikelander Classic, 403 evre) lahko pričakujete, da bo namestitev nosilca na vlečno kljuko končana v približno 10. minutah, pri izdelkih znamk Hapro, Menabo in Fischer si boste morali za to opravilo vzeti najmanj pol ure časa. Še švicarsko-nemški nasvet kupcem in uporabnikom. Pametni ljudje se ob vožnji avtomobila s takšnim 'nahrbtnikom' ustavijo na vsakih 50 prevoženih kilometrov in preverijo, če je tovor na vlečni kljuki še vedno dobro pritrjen, poleg tega na avtocestah ne vozijo hitreje od 130 km/h. Za to sta dva razloga. Kot prvega omenjajo poslabšano aerodinamiko, ki vam pri hitrosti 130 km/h lahko občutno dvigne povprečno porabo (do 2 litra/100 km), drugi je povezan z zaviralnimi sposobnostmi bolj obloženega avtomobila, ki je seveda težji (+75 kg), spremeni pa se tudi težišče avtomobila, s tem pa tudi njegove vozne lastnosti, kar vas v določenih voznih situacijah lahko neugodno preseneti.
Test nosilcev koles na zadku
Beri dalje