Aston martin DBX S je za tiste, ki lahko brez večjih težav izpljunejo najmanj 250.000 EUR. Gre za agresivno oblikovan SUV, ki se ponaša s povečano bero moči, zaradi česar se bo lahko podal v oster boj proti lamborghiniju urus SE, porscheju cayenne turbo E-hybrid, tudi proti nekaterim električnim tekmecem. K sreči pa pod pokrovom motorja še vedno bije znani 4,0-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbinama, ki so mu povečali moč, če ga primerjamo s tistim v DBX 707. Tokrat namreč ponudi že 534 kW (727 KM), torej dobrih 14 kW (20 KM) več kot prej, poleg lepih 900 Nm navora. Povečana moč je posledica sprememb na turbinah, ki premorejo novo drobovje in večje notranje kolesje, so pa inženirji hkrati dodelali še izpušni sistem z novimi izpuhi v zadnjem odbijaču. Aston martin DBX S se lahko pohvali še z nekaterimi novimi nastavitvami menjalnika, ki ponudi bolj agresivno prestavljanje navzdol, moč pa se sicer še vedno prenaša na vsa kolesa, malenkost več na zadnji, se pa lahko 2,2 toni lahek SUV do 100 km/h požene v 3,3 sekunde in doseže hitrost 310 km/h.
slika
Poleg povečane moči je aston martin DBX S prejel še nekaj shujševalnih tretmajev, pri čemer je najbolj očiten streha iz karbonskih vlaken, ki v primerjavi z vstopno stekleno streho zmanjša težo avtomobila za kar 18 kilogramov. To posledično pomaga tudi znižati središče mase avtomobila. Potem pa se kupci lahko odločijo še za 23-palčna platišča iz magnezija, ki težo zmanjšajo še za dodatnih 19 kilogramov, nekaj kilogramov odščipnejo še lažje keramične zavore, skupno pa je aston martin DBX S od DBX 707 lažji za do 47 kilogramov. Nekih posebnih predelav vzmetenja se sicer niso lotili, so pa vzeli najnovejše nastavitve iz lanskega modelnega leta, kjer so že dodelali zračno vzmetenje in prilagodljive blažilnike, s čimer so povečali bočno oporo in zmanjšali nagibanje med ovinki.
slika
Aston martin DBX S je seveda v prvi vrsti tudi malenkostno drugačen, saj spredaj premore ogromno masko s karbonskimi dodatki, spremenili pa so še spodnje dovode zraka in obliko usmerjevalnika zraka. Spremenili so še stranske pragove in zadnji odbijač, ki premore drugačen difuzor in izpušne cevi znotraj samega odbijača. Seveda si bodo lahko kupci svoj DBX S izbrali ali s karbonskimi ali s črnimi dodatki, pri čemer je na voljo razširjena paleta zanimivih barv zunanjosti.
slika
Personalizacija bo ključna tudi pri notranjosti, kjer je na voljo več barv usnja in posebna vezenja, s čimer se bo DBX S razlikoval od DBX 707. Drugih nekih posebnosti ni, saj so že lansko leto popolnoma spremenili armaturno ploščo ter dodali nova multimedijski sistem in prestavno ročico. Vstopni aston martin DBX S bo stal najmanj 250.000 EUR, prvi pa bodo v garažah lastnikov v zadnji četrtini leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V boj proti najhitrejšim na svetu

Aston Martin se bo z novim modelom DBX S podal v boj proti najhitrejšim SUVjem na svetu. Aston martin DBX S ponudi kar 727 ‘konjičkov’.

Beri dalje
Oponašanje večjega brata
NOVICE
Oponašanje večjega brata
Volkswagen T-roc
Iztok Krajnc
Naslednji tudi na elektriko?
NOVICE
Naslednji tudi na elektriko?
BMW 3 touring
Iztok Krajnc
Ikona se vrača!
NOVICE
Ikona se vrača!
Ford fiesta
Iztok Krajnc
Od 500.000 do 1.000.000 EUR
NOVICE
Od 500.000 do 1.000.000 EUR
BMW skytop
Iztok Krajnc
Na drugi strani luže
NOVICE
Na drugi strani luže
Toyota camry nightshade edition
Iztok Krajnc
20 večnih rabljenih avtomobilov (2. del)
NOVICE
20 večnih rabljenih avtomobilov (2. del)
Mnenje nemških novinarjev
Iztok Krajnc
Ogromno neočitnih novosti
NOVICE
Ogromno neočitnih novosti
Audi Q4 e-tron sportback
Iztok Krajnc
Še pred poletjem za najmanj 54.363 EUR
NOVICE
Še pred poletjem za najmanj 54.363 EUR
Volkswagen california
Iztok Krajnc
V boj proti najhitrejšim na svetu
NOVICE
V boj proti najhitrejšim na svetu
Aston martin DBX S
Iztok Krajnc
Lepši in sodobnejši
NOVICE
Lepši in sodobnejši
Dacia jogger
Iztok Krajnc