Nemško podjetje ARI Motors, ki ga je leta 2017 ustanovil nemški poslovnež Thomas Kuwatsch, se podaja na teren velikih igralcev.
Medtem ko smo v zadnjem času že doživeli propad številnih nemških 'start up' podjetij, ki so načrtovala proizvodnjo dejansko ekoloških (kompaktne mere karoserij, nobenega 'preseravanja' glede razpoložljive pogonske moči, skromna opremljenost …) električnih avtomobilov, se nemška avtomobilska znamka ARI Motors očitno lahko pohvali s konstantno rastjo prodaje in posledično širitvijo modelne palete. To ji uspeva predvsem na račun 'Badge Engineeringa', ker Kuwatsch v Nemčijo uvaža izdelke nekaterih kitajskih avtomobilskih znamk, kjer jih ob pomoči drugačnih logotipov spremenijo v 'avtohtone Nemce'.

Tokrat je je Kuwatsch odločil za 'ponemčenje' kompaktnega (dolžina vozila: 395 cm) električnega modela znamke Wuling, ki ga Kitajci poznajo pod modelno oznako 'Bin Guo'. Leta 2023 predstavljen električni model, ki naj bi ga Kitajci razvili ob sodelovanju s koncernom General Motors, bo privlačil nemške kupce z zelo razumno odmerjeno prodajno ceno v območju 19.000 evrov (tovarniška neto cena: 15.990 evrov) in solidno izraženim prtljažnim prostorom (462 litrov, odnosno 1.357 litrov v primeru podrte zadnje klopi in napolnjenosti vozila do stropa …), kot zanimivost pa velja omeniti tudi razmeroma nizko maso vozila v območju ene tone, v današnjih časih to ni nekaj samoumevnega.

Za odšteti denar bo nemški kupec dobil povsem spodobno oblikovano 5-vratno kombilimuzino, ki jo v osnovni konfiguraciji premika relativno šibek električni pogonski sklop s samo 30 kilovati (41 KM) pogonske moči in posledično nizko končno hitrostjo v območju 100 km/h. V tem primeru bo akcijski radij tega vozila omejen na približno 200 kilometrov. Nemci pravijo, da si bo kupec lahko omislil tudi večja sklopa akumulatorjev, ki naj bi modelu poly zagotovila približno 330, odnosno 410 kilometrov akcijskega radija s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev. Poleg tega si bo kupec lahko izbral tudi močnejši pogonski sklop (50 kW/68 KM).
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
Beri dalje