Posledice uvedbe norme Euro 7 ne bodo občutili samo proizvajalci pogonskih sklopov, ker bo imela zelo pomemben učinek tudi na proizvajalce pnevmatik, ki bodo posledično prisiljeni v lovljenje ravnotežja med še dovoljeno obrabo njihovih gumi izdelkov ter zagotavljanje varnih voznih lastnosti za uporabnike njihovih izdelkov. To balansiranje bo imelo še eno posledico, ki jo bodo občutili predvsem kupci, ker bodo s tržišča postopoma začele izginjati nizkocenovne pnevmatike, ki v večini primerov niso sposobne izpolnjevati tako strogih predpisov glede še dovoljene obrabe, kupcem pa ne bo ostalo kaj drugega kot to, da avtomobile obujejo v dražje pnevmatike.
slika
To je sklepna ugotovitev tokratnega nemškega testa obrabe pnevmatik, ki ga strokovnjaki kluba ADAC izvedejo drugače od evropskih uradnikov (norma UNECE), ki primerjajo obrabo rabljene pnevmatike z referenčno novo pnevmatiko (referenčna vrednost je 1,0). Nemci zagovarjajo drugo metodo v obliki tehtanja rabljenih pnevmatik in primerjave njihove mase z novimi pnevmatikami. Tokrat so Nemci primerjali približno 160 različnih tipov pnevmatik, ki so jih testirali v obdobju zadnjih dveh let. Ob tem so ugotovili, da so najmanj obrabljivi izdelki znamke Michelin, podobno dobro so uvrščeni tudi izdelki znamk Continental, Hankook in Goodyear, na povsem drugem koncu razpredelnice (znamke, kjer nastajajo pnevmatike z največjo obrabo) pa najdemo izdelke znamk Firestone, Bridgestone in Pirelli.
slika
Nemce ob vsem tem skrbi predvsem to, da bodo proizvajalci zaradi posledic uvedbe norme Euro 7 pričeli izdelovati pnevmatike z manjšo obrabo, ki zaradi manjše obrabe ne bodo več v stanju zagotavljanja zadostnega oprijema in dobrih zaviralnih sposobnosti, čeprav dražje pnevmatike uveljavljenih proizvajalcev dokazujejo, da je možno izdelati pnevmatike z majhno obrabo, ki so istočasno tudi varne (v pogledu voznih lastnosti) za uporabnike, vendar ne za majhen denar …
Posted on

Študija obrabe pnevmatik

EU uradniki so pred letom uradno potrdili prenovljena pravila EU za homologacijo in tržni nadzor motornih vozil v okviru standarda Euro 7, med novimi kriteriji pa sta tudi obraba pnevmatik in emisije trdnih delcev, ki nastanejo zaradi uporabe zavor.

Beri dalje
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc