Limuzinski BMW M5 bo vsekakor nekaj posebnega, tokrat pa ga lahko vidimo z manj kamuflažne folije, posledično pa so vidne agresivne zunanje linije. Luči so povsem enake kot pri ostalih klasičnih izdajah serije 5, zanimiva pa bo maska, ki k sreči ne bo tako velika kot pri M4, vsekakor pa bo velika in zgoraj zaprta, spodaj pa bodo velike odprtine za zračenje. Še bolj impresiven je sprednji odbijač, kjer so dovodi za hlajenje motorja spet veliki, za preprečevanje vrtinčenja zraka okoli sprednjih koles pa skrbijo manjše odprtine na vsaki strani odbijača. V osnovi bo imel BMW M5 spredaj 20-palčna platišča, zadaj 21-palčna, modre zavorne čeljusti pa se bodo zajedale v perforirane diske. Seveda bo tudi zadek odražal dinamičnost pogona, k čemur bodo prispevali manjši spojler in po dve okrogli izpušni cevi na vsaki strani agresivnega odbijača.
slika
V notranjosti vsekakor pričakujemo napredna športna sedeža spredaj, ki bosta znala, tako kot pri klasičnih izdajah serije 5, voznika in sovoznika električno še bolje objeti, pričakujemo črno-rdečo barvno kombinacijo, po možnosti tudi nekaj oranžne, vsekakor pa bo gotovo nekaj še dodatkov iz karbonskih vlaken. Seveda pa si bo lahko vsak kupec M5 barvno opremil tako kot bo sam želel. Pričakujemo, da bo novi M5 premogel enak priključnohibridni pogon, kot ga premore tudi BMW XM, torej bosta 4,4-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor skupaj ponudila največ 550 kW (748 KM) moči in 1000 Nm navora. To seveda pomeni, da se bo novi M5 do 100 km/h pognal prej kot v 3 sekundah, obenem pa bo lahko po želji voznika čisto tiho pripeljal do 80 kilometrov samo na elektriko. Baterija bo pogoltnila 25,7 kWh elektrike, seveda pa iskreno upamo, da bo M5 premogel močnejši polnilnik za polnjenje baterije z močjo vsaj 11, čeprav bi želeli 22 kW, saj je 7,4-kilovatni v XM preslab. Novi BMW M5 Bavarci pokažejo v naslednjih mesecih, kupcem pa bo na voljo pred koncem leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

750 ‘konjev’ za M5!

V zadnjih osemnajstih mesecih so se Nemški inženirji zelo ukvarjali s karavansko izdajo BMWja M5, zdaj pa smo po dolgem času v bližini Nürburgringa ujeli tudi limuzino.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc