Novi mercedes-benz CLA seveda ne bo na voljo s samo električnim pogonom, tako da si lahko ljubitelji motorjev na notranje zgorevanje vsekakor oddahnete. Kljub temu so se Nemci odločili, da bodo najprej postregli z vsemi podrobnostmi električnih pogonskih sklopov, sam električni CLA pa se bo od klasičnega razlikoval samo po drugačni in bolj odprti maski spredaj. V primerjavi s preteklim CLA bo novi daljši za 35 milimetrov, za 25 širši in za 29 milimetrov višji, pri čemer so medosje podaljšali za 61 milimetrov. To pomeni, da novi CLA v dolžino meri že 4,72 metra, v širino 1,85 in v višino skoraj 1,47 metra. Oblikovno gre vsekakor za naravno evolucijo oblike, vsekakor pa ima novi CLA nekaj svojevrstnih posebnosti, med drugim luči z grafiko v obliki trikrake zvezde. Prav tako bo CLA še vedno imel stekla na vratih brez obrob, streha se bo še vedno zelo elegantno spuščala proti zadku, povečana oddaljenost od tal pa je posledica baterije, ki bo lahko v trebuhu avtomobila. Tudi zadek se zgleduje po pretekli generaciji, le da so luči zdaj s plastiko povezane v eno celoto, namesto klasičnega led traku pa so se oblikovalci odločili za prekinjene led elemente, kar je vsekakor korak v pravo smer. Izdaje AMG line bodo imele na prtljažnih vratih majhen spojler, sicer pa bodo platišča v diagonalo merila od 17 do 19 palcev.
slika
Kabina novega CLA je po drugi strani povsem nova, napoveduje pa ekstremno digitalno izkušnjo. Zdi se, da je na armaturni plošči ena velika steklena površina, ker je prostora za največ tri zaslone, pred sovoznikom je doplačljiv, so pa lahko vsaj elegantno z ambientalno osvetlitvijo izpostavili zračnika na vsaki strani. Multimedijski sistem je povsem nov, pred voznikom pa so še vedno digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu, je pa upravljanje preko volana malenkost bolj enostavno. Gumbi so žal še vedno haptični, jih je pa k sreči manj. Osrednji zaslon v diagonalo meri 14 palcev, deluje precej hitreje in premore nov operacijski sistem MB OS. Vse skupaj je postavljeno precej bolj pametno, takisto so bolj inteligentne tudi prikazane informacije.
slika
Prostorsko ne pričakujte revolucije, saj je po napovedih v drugi vrsti precej malo prostora za noge, kljub temu da je ravno dno, bo pa vsak CLA na voljo s stekleno streho, zaradi česar bo kabina bolj svetla. Prtljažnik pospravi 405 litrov tovora, pod sprednjim pokrovom še dodanih 101 liter.
slika
Električni mercedes-benz CLA bo lahko v trebuhu prevažal baterijo, ki bo pospravila ali 58 ali 85 kWh elektrike. Vstopni mercedes-benz CLA 250+ bo premogel en elektromotor na zadnji premi, ki bo ponudil 200 kW (272 KM) moči in 335 Nm navora, to pa bo dovolj za pospešek do 100 km/h v 6,7 sekunde in maksimalno hitrost 210 km/h. Takšen CLA bo lahko prevozil od 694 do 792 kilometrov po WLTP. Drugi CLA 350 4matic bo dobil dodaten elektromotor, skupno bo na voljo 260 kW (353 KM) moči in 515 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 4,9 sekunde in dosegel hitrost 210 km/h. V obeh primerih bo menjalnik na zadnjem motorju imel dve prestavi, kar pomeni večjo učinkovitost.
slika
Tehnične inovacije so krive, da ima novi mercedes-benz CLA 800-voltno arhitekturo, kar omogoča tudi hitro polnjenje z močjo 320 kW. To pomeni, da se lahko po 10 minutah polnjenja baterija napolni do te mere, da je mogoče prevoziti novih od 275 do 325 kilometrov, seveda pa je še vedno na voljo tudi klasično polnjenje preko izmenične napetosti z močjo največ 11 kW.
slika
Napovedi pravijo, da bo električni mercedes-benz CLA zelo učinkovit, tudi zaradi majhnega količnika upora 0,2, že zdaj pa so objavili porabo od 12,2 do 14,7 kWh na 100 prevoženih kilometrov (WLTP). Vstopni klasični CLA bo stal okoli 41 tisočakov, električni verjetno najmanj 53 tisočakov, prvi pa bodo v garažah kupcev že v tretji četrtini leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Do 792 kilometrov na elektriko

Nemci so nedavno predstavili povsem novi CLA, ki bo v električni izdaji verjetno najbolj pomemben avtomobil leta 2025. Električni CLA 250+ bo namreč po WLTP prevozil kar 792 kilometrov.

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc