Toyotin hilux je odslej na voljo z večjo mero elektrifikacije in z novimi terenskimi programi.
Toyota hilux se poslej lahko ponaša z novim blagohibridnim pogonom. Gre dejansko za nadgradnjo obstoječega 2,8-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, ki je poslej povezan z generatorjem, ki polni manjšo 48-voltno baterijo pod zadnjimi sedeži. Slednja tehta 7,6 kilogramov in pospravi za 4,3 Ah elektrike, ko je polna, pa lahko pomaga z dodatnimi 12 kW (16 KM) moči in 65 Nm navora, kar seveda pomaga dizelskemu motorju. Sam dizelski motor sicer še vedno proizvede 150 kW (204 KM) moči in po novem 500 Nm navora (prej 420), posledično pa se lahko takšen blagohibridni hilux požene z mesta do 100 km/h v 10,7 sekunde.

Blagohibridni pogon toyote hilux je kriv za povečano zmogljivost in bolj elegantno vožnjo, saj sistem stop-start omogoča daljše obdobje, ko je lahko motor ugasnjen, takisto je omogočeno jadranje, ko motor ni pod obremenitvijo, seveda pa se motor pri ustavljanju tudi hitreje izklopi. Vse to je krivo, da lahko takšen hilux porabi do 5 odstotkov manj goriva kot hilux z enakim motorjem brez elektrifikacije. Še več, blagohibridni pogon je kriv za večjo odzivnost, prav tako pa je izboljšana terenska vožnja tudi zaradi novih petih programov vožnje. Na voljo so programi neutrjen teren, blato, pesek, globok sneg in kamenje, tako kot ostali hiluxi pa lahko tudi blagohibridni brede po vodi globoki 70 centimetrov in v keson naloži tovor do teže 1000 kilogramov.

Toyota je od leta 1968 prodala že 21 milijonov hiluxov, zato je jasno, da vedo, kar delajo. Elektrifikacija je dober korak naprej, saj bodo lahko z povečanjem elektrike dosegli še boljše stopnje terenske vožnje, obenem pa se Japonci tudi igrajo z idejo o povsem električnem poltovornjaku in tudi takšnem na vodikov pogon, ki ga je naš Matej že vozil. Toyota hilux z 48-voltno blagohibridno tehnologijo bo kmalu na voljo tudi pri nas.
Hilux z več elektrike
Beri dalje