Toyota hilux se poslej lahko ponaša z novim blagohibridnim pogonom. Gre dejansko za nadgradnjo obstoječega 2,8-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, ki je poslej povezan z generatorjem, ki polni manjšo 48-voltno baterijo pod zadnjimi sedeži. Slednja tehta 7,6 kilogramov in pospravi za 4,3 Ah elektrike, ko je polna, pa lahko pomaga z dodatnimi 12 kW (16 KM) moči in 65 Nm navora, kar seveda pomaga dizelskemu motorju. Sam dizelski motor sicer še vedno proizvede 150 kW (204 KM) moči in po novem 500 Nm navora (prej 420), posledično pa se lahko takšen blagohibridni hilux požene z mesta do 100 km/h v 10,7 sekunde.
slika
Blagohibridni pogon toyote hilux je kriv za povečano zmogljivost in bolj elegantno vožnjo, saj sistem stop-start omogoča daljše obdobje, ko je lahko motor ugasnjen, takisto je omogočeno jadranje, ko motor ni pod obremenitvijo, seveda pa se motor pri ustavljanju tudi hitreje izklopi. Vse to je krivo, da lahko takšen hilux porabi do 5 odstotkov manj goriva kot hilux z enakim motorjem brez elektrifikacije. Še več, blagohibridni pogon je kriv za večjo odzivnost, prav tako pa je izboljšana terenska vožnja tudi zaradi novih petih programov vožnje. Na voljo so programi neutrjen teren, blato, pesek, globok sneg in kamenje, tako kot ostali hiluxi pa lahko tudi blagohibridni brede po vodi globoki 70 centimetrov in v keson naloži tovor do teže 1000 kilogramov.
slika
Toyota je od leta 1968 prodala že 21 milijonov hiluxov, zato je jasno, da vedo, kar delajo. Elektrifikacija je dober korak naprej, saj bodo lahko z povečanjem elektrike dosegli še boljše stopnje terenske vožnje, obenem pa se Japonci tudi igrajo z idejo o povsem električnem poltovornjaku in tudi takšnem na vodikov pogon, ki ga je naš Matej že vozil. Toyota hilux z 48-voltno blagohibridno tehnologijo bo kmalu na voljo tudi pri nas.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hilux z več elektrike

Toyotin hilux je odslej na voljo z večjo mero elektrifikacije in z novimi terenskimi programi.

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc