Pri znamki Toyota so se na začetku sedemdesetih let prejšnjega stoletja lotili izdelave dveh zanimivih počitniških vozil v obliki kombikupejev, odnosno predstavnika tedanjih ‘Shooting Brake’ avtomobilov.
Najprej se je na sceni na tehnološki platformi tedanje celice (1971-1977) pojavila toyota RV (Recreational Vehicle)-1 concept, vendar so Japonci tega poštenega predstavnika 'Shooting Brake' avtomobilov predstavili ob povezavi s počitniško prikolico z nameščenim platnenim šotorom, kasneje (leta 1972) pa so predstavili radikalno idejo o bivalnem 'Shooting Brake' kupeju brez počitniške prikolice z variabilno notranjostjo potniške kabine in premičnim zadnjim delom strešne konstrukcije. V takšnem športno-elegantnem vozilu s prototipno modelno oznako RV-2 concept bi po mnenju Toyotinih inženirjev lahko skupaj prespali štirje potniki.
Nad to idejo so bili navdušeni tudi tedanji novinarji ameriške revije Penthouse, kjer so ob predstavitvi tega elegantnega, vendar tudi nenavadnega počitniškega avtomobila (dolžina: 472 cm, širina: 178 cm, višina: 133 cm, medosna razdalja: 273 cm, dimenzije pnevmatik: 205/70 R14) zapisali naslednji stavek: "The perfect recreational vehicle – a fast, comfortable car and a handy little camper." Toyota RV-2 concept pa ni bila samo elegantna in praktična, temveč tudi zelo hitra (za tedanje obdobje …), ker jo je vgrajeni 2,6-litrski bencinski 6-valjni SOHC motor ob povezavi z vgrajenim 5-stopenjskim menjalnikom lahko pognal do 190 km/h.

toyota RV-2 concept
Za vozilo, ki je bilo zasnovano na tehnološki platformi serijskega modela corona mk II (X10-X20 / 1972-1976), so imeli pri Toyoti smele načrte, ker so ta vozni prototip po predstavitvi na avtomobilskem salonu v Tokiu pričeli ponujati testnim novinarjem, istočasno pa naj bi celo poskrbeli za natis reklamnega materiala, vendar so se na koncu premislili, ker Toyotini tržni strokovnjaki niso verjeli v idejo, da bi takšen zmogljiv počitniški avtomobil lahko pritegnil večje število kupcev. Prototipna toyota RV-2 concept je kasneje našla svoj prostor v tovarniškem muzeju, kjer stoji še danes.
Hitro počitniško vozilo
Beri dalje