Kia tasman je vsekakor svežina v segmentu poltovornjakov, ki bo s svojimi zanimivimi rešitvami prepričala marsikoga. Na žalost zaenkrat ni nobenega govora o tem, da bi novi poltovornjak zapeljal tudi na naše ceste, čeprav bi ga bilo ekstremno zanimivo postaviti ob bok toyoti hilux in fordu ranger. Kia tasman se namreč ponaša z na papirju konkretnimi terenskimi sposobnostmi, saj je avtomobil, tako kot najboljši rivali, izdelan na principu karoserije na pravi šasiji, posledično pa je mogoča izdelava več različic z različno prostornimi kabinami ali prtljažnim delom.
slika
Štirikolesni pogon je na voljo že v osnovi, razen pri povsem oguljenemu modelu, in je aktivno spremenljiv glede na način pogona, tudi odvisen od izbranega voznega programa. Pri bolj terensko naravnanih izdajah 'X-Trek' je na voljo tudi elektronska zapora zadnjega diferenciala, takisto napredni pregled okoli vozila, ki lahko preko kamer zunaj vidi, kakšen je teren vseokrog avtomobila. Še več, kia tasman lahko zaradi visoko postavljenega dovoda zraka za motor vozi po 80 centimetrov visoki vodi.
slika
Za premikanje se bo tasman sprva zanašal na 2,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo proizvedel 207 kW (281 KM) moči in 421 Nm navora, takšen tasman pa se bo do 100 km/h pognal v 8,5 sekunde in dosegel hitrost 185 km/h. Poleg tega bo na voljo še 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 154 kW (210 KM) in 441 Nm navora, ki bo dosegel enako končno hitrost, pospešek do 100 km/h pa bo opravil v 10,4 sekunde. Večinoma bo za prenos moči skrbel samodejni menjalnik z osmimi stopnjami, na nekaterih tržiščih v Afriki in na Bližnjem vzhodu pa bo dizel premogel tudi ročni menjalnik s šestimi stopnjami.
slika
Kia tasman je sicer v osnovi dolg 5,41 metra, širok 1,93 metra in visok od 1,87 do 1,92 metra, odvisno od opreme. Prtljažni del je dolg 1,51 metra, širok 1,57 metra (med kolesi 1.186 milimetrov), sam tovorni del pa je globok 54 centimetrov. Še bolj zanimivo je, da lahko dvokolesno gnana izdaja na keson naloži kar 1195 kilogramov, pri čemer pa lahko vse izdaje vlečejo tovor do skupne mase 3500 kilogramov.
slika
Južnokorejci so se odločili, da je lahko delovna mula tehnološko zelo napredna, zato je kabina izdelana po vzoru najnovejših avtomobilov znamke Kia. To pomeni, da je na voljo trojica zaslonov multimedijskega sistema, celotna notranjost pa je izdelana iz bolj trpežnih materialov, čeprav vse skupaj še vedno deluje zelo stilsko. Oblikovno gre za zanimiv in samosvoj poltovornjak, ki bo s svojo ogromno masko in majhnimi lučmi gotovo poskrbel za zanimanje pri kupcih. Vsekakor tudi v Evropi, kamor pa ga bomo očitno morali uvažati 'na črno'.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hoče postati najboljši poltovornjak

Južnokorejci so pokazali svoj poltovornjak tasman, ki se bo podal v hudo borbo proti ostalim že vrhunskim tekmecem. Tasman v Evropo zaradi pretiravanja z elektrifikacijo verjetno ne bo prispel.

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc