Smart in Brabus sta začela svoje sodelovanje že leta 2003, od takrat pa je nemški predelovalec avtomobilov redno poskrbel za drzne predelave avtomobilov. Tudi tokrat niso razočarali, saj so električnemu smartu smart #1 namenili nekaj novih dodatkov zunaj in znotraj, tehničnih nadgradenj samega električnega pogona pa tokrat ni. Te skoraj niso potrebne, saj že zdaj dva elektromotorja ponudita 315 kW (428 KM) sistemske moči in 543 Nm navora, kar je dovolj, da se smart #1 Brabus do 100 km/h požene v 3,9 sekunde. S tem je tudi najzmogljivejši in najhitrejši smart v zgodovini znamke. Baterijski sklop takisto ostaja nespremenjen in pogoltne 66 kWh elektrike, s tem pa je v najboljših pogojih po WLTP mogoče prevoziti do 400 kilometrov.
slika
Nov program individualizacije za smart #1 Brabus doda avtomobilu nov usmerjevalnik zraka spredaj in dodatke znotraj maske, ki pomagajo zmanjševati dvig sprednje osi pri visokih hitrostih. Prav tako sta na zadku razširjen spojler in večji difuzor, vse našteto pa bo lastnike olajšalo za 2392 EUR. Potem so nova še 19-palčna platišča, ki stanejo 2618 evrov, za večja 21-palčna pa zahtevajo že kar 9329 EUR. Dodatno je mogoče doplačati še 448 EUR za športne vzmeti, ki avtomobil za 35 milimetrov približajo tlom in ga naredijo še bolj agilnega, kapice ventilčkov stanejo 49,80 EUR, aluminijaste stopalke 398 EUR, predpražniki iz velurja 348 EUR, osvetljen napis Brabus na pragovih 1548 EUR in podloga za prtljažnik še 198 EUR. Skupno torej takšna nadgradnja za smart #1 Brabus stane 14.711,39 EUR z velikimi ali 7.999,79 EUR z manjšimi platišči.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi dodatki za še bolj drzen izgled

Smart #1 je bil že pred časom deležen nadgradnje s strani predelovalca Brabus, tokrat pa so mu namenili še nekaj novih dodatkov, za še bolj drzen izgled.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc