Medtem ko smo v zadnjem času že doživeli propad številnih nemških 'start up' podjetij, ki so načrtovala proizvodnjo dejansko ekoloških (kompaktne mere karoserij, nobenega 'preseravanja' glede razpoložljive pogonske moči, skromna opremljenost …) električnih avtomobilov, se nemška avtomobilska znamka ARI Motors očitno lahko pohvali s konstantno rastjo prodaje in posledično širitvijo modelne palete. To ji uspeva predvsem na račun 'Badge Engineeringa', ker Kuwatsch v Nemčijo uvaža izdelke nekaterih kitajskih avtomobilskih znamk, kjer jih ob pomoči drugačnih logotipov spremenijo v 'avtohtone Nemce'.
slika
Tokrat je je Kuwatsch odločil za 'ponemčenje' kompaktnega (dolžina vozila: 395 cm) električnega modela znamke Wuling, ki ga Kitajci poznajo pod modelno oznako 'Bin Guo'. Leta 2023 predstavljen električni model, ki naj bi ga Kitajci razvili ob sodelovanju s koncernom General Motors, bo privlačil nemške kupce z zelo razumno odmerjeno prodajno ceno v območju 19.000 evrov (tovarniška neto cena: 15.990 evrov) in solidno izraženim prtljažnim prostorom (462 litrov, odnosno 1.357 litrov v primeru podrte zadnje klopi in napolnjenosti vozila do stropa …), kot zanimivost pa velja omeniti tudi razmeroma nizko maso vozila v območju ene tone, v današnjih časih to ni nekaj samoumevnega.
slika
Za odšteti denar bo nemški kupec dobil povsem spodobno oblikovano 5-vratno kombilimuzino, ki jo v osnovni konfiguraciji premika relativno šibek električni pogonski sklop s samo 30 kilovati (41 KM) pogonske moči in posledično nizko končno hitrostjo v območju 100 km/h. V tem primeru bo akcijski radij tega vozila omejen na približno 200 kilometrov. Nemci pravijo, da si bo kupec lahko omislil tudi večja sklopa akumulatorjev, ki naj bi modelu poly zagotovila približno 330, odnosno 410 kilometrov akcijskega radija s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev. Poleg tega si bo kupec lahko izbral tudi močnejši pogonski sklop (50 kW/68 KM).
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov

Nemško podjetje ARI Motors, ki ga je leta 2017 ustanovil nemški poslovnež Thomas Kuwatsch, se podaja na teren velikih igralcev.

Beri dalje
Junija že prvi električni AMG?
NOVICE
Junija že prvi električni AMG?
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
NOVICE
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
Mercedes-Benz Nemčija
Iztok Krajnc
Milijonti Q3 v Győru
NOVICE
Milijonti Q3 v Győru
Audi Q3
Iztok Krajnc
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
NOVICE
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
Mercedes-AMG SUV
Iztok Krajnc
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc