Audi Q3 ima zanimivo zgodovino. Kot koncept audi cross coupé quattro so ga predstavili že leta 2007 na avtomobilskem salonu v Šanghaju, leto poprej pa je koncept izrisal oblikovalec Julian Hoenig. Nato so minila kar štiri leta do uradne razgrnitve proizvodnega modela, prav tako v Šanghaju, junija 2011 pa so prvi primerki že bili na voljo z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem TFSI (125 kW (170 KM) in 155 kW (211 KM)) in 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem TDI z močjo 103 kW (140 KM) in 130 kW (177 KM).
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
slika
audi cross coupé quattro concept
Štirinajst let kasneje bo Audi prav tako junija pokazal tretjo generacijo modela Q3, tokrat pa so nas počastili z novimi dražilnimi fotografijami nove generacije. Doslej so kupci v vseh teh letih razgrabili že več kot dva milijona modelov audi Q3, samo lani 99.574 (Q3 in Q3 sportback), tudi v prihodnje pa Nemci računajo, da bo Q3 ostal eden najbolje prodajanih modelov v ponudbi.
slika
Zakaj bo novi audi Q3 poseben? Oblikovno bo nekaj drugačnega, saj bo na voljo z deljenimi lučmi, pri čemer bodo ozke dnevne led luči postavljene višje in bliže pokrovu motorja, glavni svetilni enoti, ki bosta lahko imeli tudi matrično led tehnologijo, pa bosta postavljeni nižje. Tudi maska bo nekaj samosvojega in novega za Audi, na zadku pa seveda ne bo manjkal niti led trak čez celotno širino. Obstajala bo tudi različica z nizko streho Q3 sportback.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Audi Q3 bo že prihodnjo pomlad na voljo kupcem, bo podobno velik kot trenutni model, saj bo še vedno izdelan na enaki platformi. Pravzaprav bo šlo za posodobljeno platformo MQB, ki se v nadgrajeni izdaji imenuje MQB evo, slednja pa omogoča tudi določeno stopnjo elektrifikacije. To seveda pomeni, da bo naslednji audi Q3 še na voljo s povsem klasičnimi pogon, torej z motorji na notranje zgorevanje, takisto bodo na voljo tudi priključnohibridni in blagohibridni pogoni. Tudi najzmogljivejši RS Q3 bo po napovedih na voljo, še naprej z 2,5-litrskim turbobencinskim petvaljnikom, verjetno zadnjič v Q3. Nemci so sicer že leta 2021 vehementno napovedali, da od leta 2026 ne bodo več izdelovali avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, aktualno dogajanje v avtomobilski industriji pa bi to časovnico lahko prestavilo za deset in več let. Držimo pesti, da bo res tako.
Posted on

Novi Q3 pokažejo 16. junija

Audi Q3 je med kupci priljubljen že od junija leta 2011 ko je prvič zapeljal na ceste. Že čez slab teden pa Nemci pokažejo že 3. generacijo.

Beri dalje
2 sekundi do 100 km/h
NOVICE
2 sekundi do 100 km/h
Chevrolet corvette zora
Iztok Krajnc
Do 100 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 100 kilometrov na elektriko
Audi Q5 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Vojna napoved tesli model 3
NOVICE
Vojna napoved tesli model 3
Hyundai ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Brez večjih sprememb
NOVICE
Brez večjih sprememb
Cupra born
Iztok Krajnc
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Še daleč od upokojitve
NOVICE
Še daleč od upokojitve
Land rover discovery sport
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc