Audi Q3 je med kupci priljubljen že od junija leta 2011 ko je prvič zapeljal na ceste. Že čez slab teden pa Nemci pokažejo že 3. generacijo.
Audi Q3 ima zanimivo zgodovino. Kot koncept audi cross coupé quattro so ga predstavili že leta 2007 na avtomobilskem salonu v Šanghaju, leto poprej pa je koncept izrisal oblikovalec Julian Hoenig. Nato so minila kar štiri leta do uradne razgrnitve proizvodnega modela, prav tako v Šanghaju, junija 2011 pa so prvi primerki že bili na voljo z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem TFSI (125 kW (170 KM) in 155 kW (211 KM)) in 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem TDI z močjo 103 kW (140 KM) in 130 kW (177 KM).
Štirinajst let kasneje bo Audi prav tako junija pokazal tretjo generacijo modela Q3, tokrat pa so nas počastili z novimi dražilnimi fotografijami nove generacije. Doslej so kupci v vseh teh letih razgrabili že več kot dva milijona modelov audi Q3, samo lani 99.574 (Q3 in Q3 sportback), tudi v prihodnje pa Nemci računajo, da bo Q3 ostal eden najbolje prodajanih modelov v ponudbi.

Zakaj bo novi audi Q3 poseben? Oblikovno bo nekaj drugačnega, saj bo na voljo z deljenimi lučmi, pri čemer bodo ozke dnevne led luči postavljene višje in bliže pokrovu motorja, glavni svetilni enoti, ki bosta lahko imeli tudi matrično led tehnologijo, pa bosta postavljeni nižje. Tudi maska bo nekaj samosvojega in novega za Audi, na zadku pa seveda ne bo manjkal niti led trak čez celotno širino. Obstajala bo tudi različica z nizko streho Q3 sportback.
Audi Q3 bo že prihodnjo pomlad na voljo kupcem, bo podobno velik kot trenutni model, saj bo še vedno izdelan na enaki platformi. Pravzaprav bo šlo za posodobljeno platformo MQB, ki se v nadgrajeni izdaji imenuje MQB evo, slednja pa omogoča tudi določeno stopnjo elektrifikacije. To seveda pomeni, da bo naslednji audi Q3 še na voljo s povsem klasičnimi pogon, torej z motorji na notranje zgorevanje, takisto bodo na voljo tudi priključnohibridni in blagohibridni pogoni. Tudi najzmogljivejši RS Q3 bo po napovedih na voljo, še naprej z 2,5-litrskim turbobencinskim petvaljnikom, verjetno zadnjič v Q3. Nemci so sicer že leta 2021 vehementno napovedali, da od leta 2026 ne bodo več izdelovali avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, aktualno dogajanje v avtomobilski industriji pa bi to časovnico lahko prestavilo za deset in več let. Držimo pesti, da bo res tako.
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Beri dalje