Fordova fiesta se bo kot feniks dvignila iz pepela. Pri obuditvi ikoničnega avtomobila B-segmenta bo pomagal Volkswagen.
Včasih proizvajalci sprejemajo nam nelogične odločitve. Ena takšnih je bila tudi opustitev proizvodnje forda fiesta, ki je zadnjič zapeljala s proizvodnih trakov julija leta 2023. Od takrat kupci avtomobil v B-segmentu vsekakor pogrešajo, saj je fiesta v vsaki generaciji ponudila nekaj posebnega. Enako bo tudi v prihodnjem avtomobilu, ki bo po vsej verjetnosti električen in izdelan na osnovi volkswagna ID.2. To bo logična posledica trenutne naveze Volkswagen-Ford, ki je poleg fordov explorer in capri, ki sta izdelana na osnovi volkswagnov ID.4 in ID.5, splovila tudi volkswagen amarok, ki je izdelan na osnovi ford ranger. Oboji trdijo, da so s sodelovanjem ekstremno zadovoljni, zato se že pojavljalo govorice, da bo tako tudi v primeru forda fiesta.

To seveda pomeni, da bo naslednji ford fiesta izdelan na osnovi krajše platforme MEB, posledično pa bo mogoče po WLTP s polno baterijo prevoziti do 450 kilometrov, hitro polnjenje pa bo žal potekalo samo z močjo največ 125 kW. Oblikovno lahko pričakujemo čiste in elegantne linije, napredne led luči, verjetno tudi led trak spredaj in zadaj, aerodinamična platišča in dovolj rezerve pri elektromotorju, da bodo lahko ponudili še nabrito izdajo ST. V vsakem primeru lahko več informacij pričakujemo šele konec prihodnjega leta, ker so pri Volkswagnu z izdajo svojih električnih malčkov ekstremno prepočasni. Avtomobili bi morali biti na cestah že februarja letos, tako pa so napovedani šele za leto 2027.
Ikona se vrača!
Beri dalje