Električni genesis electrified G80 bo med strankami še bolj zaželen, tudi zaradi daljšega medosja in večje baterije.
Novi in izboljšan genesis electrified G80 bo naprodaj že prihodnji mesec, strankam pa bi znal biti zanimiv tudi zaradi enostavnosti naročila. Na voljo bo namreč samo ena različica – ena specifikacija. To pomeni manj glavobolov med klikanjem dodatkov na seznamu dodatne opreme. Genesis electrified G80 se vizualno zgleduje po bratih GV60 in GV70 SUV, tako da je vsesplošna oblika bolj drzna z drugačnima odbijačema in nadgrajenimi lučmi, prav tako pa so za kar 13 centimetrov podaljšali medosje, zaradi česar bo na zadnji klopi še precej več prostora. Pravzaprav bo za noge na zadnji klopi na voljo dobrih 8 centimetrov več prostora, za glave 2, potniki pa bodo navdušeni še nad načinom vožnje ’chauffeur mode’, ki prilagodi pospeševanje za povečano udobje, tako da prilagodi tako vzmetenje kot nastavitve vzmetenja. Za še več prefinjenosti so na voljo tudi električna zadnja vrata in električne žaluzije zadaj, povečano medosje avtomobila pa bo lažje upravljati tudi z opcijskim štirikolesnim krmiljenjem.

Med izstopajočimi novostmi so 27-palčni OLED zaslon na armaturni plošči, novo ozovčenje Bang & Olufsen s 17 zvočniki in sistemom Dolby Atmos, nov je še volanski obroč, nadgrajena je ambientalna osvetlitev, na sredinski konzoli pa je tudi čitalec prstnih odtisov, preko katerega je mogoče zagnati vozilo.

Genesis electrified G80 v trebuhu skriva novo baterijo, ki pospravi 94,5 kWh elektrike, s tem pa lahko prevozi največ 520 kilometrov po WLTP. Enako je veljalo poprej za doseg z manjšo baterijo, ki je shranila 87,2 kWh, daljše medosje pa očitno torej tudi terja svoj davek. Pričakujemo, da bo električni genesis electrified G80 stal najmanj 93.000 EUR.
Z ostrimi linijami še bolj zaželen
Beri dalje