Land rover defender je za kupce postal še bolj uporaben, saj je na voljo z novimi in večjimi jeklenimi platišči, za katerimi se skrivajo velike zavore.
Land rover defender ima odslej lahko velika 20-palčna jeklena platišča, ki jih je mogoče namestiti na vozila z zmogljivejšimi pogoni. S tem so Angleži odpravili eno ključnih težav, nad katero so se pritoževali mnogi, saj manjša 18-palčna platišča niso bila združljiva z zmogljivejšimi pogoni, ravno zaradi večjih zavor. To seveda ne pomeni, da lahko imajo vse različice defenderja poslej nova 20-palčna jeklena platišča, saj jih pri najbolje opremljenih modelih X in pri motorjih V8 še vedno ni mogoče izbrati. Poleg platišč so druge spremembe komaj opazne, so pa poslej serijsko vgrajene led luči in meglenke, zadnje luči imajo poslej zatemnjene leče, novi pa sta še zelena barva ’woolstone’ in siva ’borasco. Pokrovi motorja in stranski zračniki imajo sodobnejši vzorec, na voljo so še 22-palčna aluminijasta platišča, vsi pa bodo imeli še nove oznake z napisi ’defender’ in ’Land Rover’. Novosti bodo na voljo pri vseh izdajah modela defender, razen pri različici OCTA, ki si zaradi svoje moči (467 kW (635 KM) in 750 Nm navora), zasluži posebne dodatke in edinstvene barve zunanjosti.

Defender bo poslej v notranjosti imel nov 13,1-palčni zaslon, ki ga je posodil range rover sport, ponaša pa se z ostrejšo grafiko in hitrejšim procesorjem. Prenova prinaša še spremenjeno sredinsko konzolo, pri paketu ’signature suite’ so dodani še snemljivi stranski žepi, med tehnološkimi posodobitvami pa so izpostavili opcijski prilagodljivi terenski tempomat in sistem za zaznavanje voznikove pozornosti. Pogonski sklopi ostajajo nespremenjeni.
Subtilne a nujne posodobitve
Beri dalje