Mazda MX-5 je eden redkih avtomobilov, ki ostaja zvest svojim prvinam, zato so kritike precej redke. V prihodnji generaciji jih bo verjetno še manj.
Mazda MX-5 je v aktualni generaciji na cestah že dobro desetletje, pa je kupcem še vedno pri srcu zaradi svojih glavnih atributov. Med slednjimi so zabavna vožnja, dober ročni menjalnik in majhna skupna teža. Vse to bo po napovedih veljalo tudi za prihodnjo generacijo, ki jo Japonci pripravljajo za drugo polovico aktualnega desetletja. Veliki torej še vedno ne morete pričakovati prostorne notranjosti, saj bo MX-5 tudi v prihodnje majhen avtomobil. Trenutno v dolžino meri 3,91 metra, še bolj pomembna pa je prihodnja motorizacija, ki ne bo premogla turbopuhal. Trenutno za premikanje skrbita dva bencinska motorja s prostornino 1,5 in 2,0 litra, v prihodnosti pa se bo pod pokrovom motorja verjetno znašel 2,5-litrski štirivaljnik motorne družine Skyactiv-Z. To pomeni, da bo na voljo dovolj moči, obenem pa bo tudi poraba bencina ugodna. Tudi v prihodnji generaciji bo mazda MX-5 premogla ročni menjalnik, čeprav bo za nekatere še vedno bolj simpatičen samodejni menjalnik, ki bo tudi na voljo.

Japonci vsekakor razmišljajo tudi o elektrifikaciji, tako da obstaja verjetnost, da bo že s prihodnjo peto generacijo na voljo tudi povsem električna mazda MX-5, ki pa bo seveda precej težja od bencinskega barata. Zato je bolj logično, da bo naslednja mazda MX-5 na voljo kot blagi hibrid, ker bi bila hibridni ali priključnohibridni pogon enostavno pretežka.

Mi seveda držimo pesti, da se bodo odločili za 2,5-litrski bencinski motor, ki bo zaradi zakonov EU moral imeti 48-voltno blagohibridno tehnologijo, naslednjo mazdo MX-5 pa lahko pričakujemo verjetno šele pozno leta 2027, bolj verjetno leta 2028.
Naslednjič z večjim motorjem
Beri dalje