Mazda MX-5 je v aktualni generaciji na cestah že dobro desetletje, pa je kupcem še vedno pri srcu zaradi svojih glavnih atributov. Med slednjimi so zabavna vožnja, dober ročni menjalnik in majhna skupna teža. Vse to bo po napovedih veljalo tudi za prihodnjo generacijo, ki jo Japonci pripravljajo za drugo polovico aktualnega desetletja. Veliki torej še vedno ne morete pričakovati prostorne notranjosti, saj bo MX-5 tudi v prihodnje majhen avtomobil. Trenutno v dolžino meri 3,91 metra, še bolj pomembna pa je prihodnja motorizacija, ki ne bo premogla turbopuhal. Trenutno za premikanje skrbita dva bencinska motorja s prostornino 1,5 in 2,0 litra, v prihodnosti pa se bo pod pokrovom motorja verjetno znašel 2,5-litrski štirivaljnik motorne družine Skyactiv-Z. To pomeni, da bo na voljo dovolj moči, obenem pa bo tudi poraba bencina ugodna. Tudi v prihodnji generaciji bo mazda MX-5 premogla ročni menjalnik, čeprav bo za nekatere še vedno bolj simpatičen samodejni menjalnik, ki bo tudi na voljo.
slika
Japonci vsekakor razmišljajo tudi o elektrifikaciji, tako da obstaja verjetnost, da bo že s prihodnjo peto generacijo na voljo tudi povsem električna mazda MX-5, ki pa bo seveda precej težja od bencinskega barata. Zato je bolj logično, da bo naslednja mazda MX-5 na voljo kot blagi hibrid, ker bi bila hibridni ali priključnohibridni pogon enostavno pretežka.
slika
Mi seveda držimo pesti, da se bodo odločili za 2,5-litrski bencinski motor, ki bo zaradi zakonov EU moral imeti 48-voltno blagohibridno tehnologijo, naslednjo mazdo MX-5 pa lahko pričakujemo verjetno šele pozno leta 2027, bolj verjetno leta 2028.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Naslednjič z večjim motorjem

Mazda MX-5 je eden redkih avtomobilov, ki ostaja zvest svojim prvinam, zato so kritike precej redke. V prihodnji generaciji jih bo verjetno še manj.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc