Nissan je na šanghajskem avtosalonu presenetil s poltovornjakom frontier pro, ki bi se v prihodnosti lahko razvil v SUV.
AVTOR
Iztok Krajnc
DATUM OBJAVE
05.05.2025
FOTO
Nissan
Nissan je na šanghajskem avtosalonu presenetil s poltovornjakom frontier pro, ki bi se v prihodnosti lahko razvil v SUV.
NOVICE
Nissan frontier pro ima kitajsko drobovje, saj ima veliko skupnega z nissanom dongfeng Z9, nenazadnje je izdelan za kitajski trg. Dejansko pa je frontier pro bolj pomemben, kot si lahko mislimo, saj gre za prvi nissanov elektrificiran poltovornjak s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Res je, Nissan ima že pogone e-Power, kjer pa klasični motor deluje samo kot generator, ki ustvarja energijo za pogon elektromotorja, frontier pro pa ima priključnohibridni pogon, s katerim je mogoče samo na elektriko prevoziti do 135 kilometrov, preden se vključi 1,5-litrski bencinski motor. To navajajo sicer po ciklu CLTC, ki je manj realen kot WLTP, tako da lahko na elektriko verjetno prevoziš nekaj manj kilometrov, če sta polna rezervoar za bencin in baterija, ki pospravi 33 kWh, pa lahko verjetno frontier pro tudi prevozi manj kot navedenih 1046 kilometrov.
Nissan frontier pro ima šasijo ne samonosne karoserije, tako da gre za kleni poltovornjak, ki se bo verjetno dobro znašel tudi na terenu, tudi zavoljo 300 kW (407 KM) sistemske moči in 800 Nm navora. Vsi modeli se bodo ponašali s petvodilnim vpetjem zadaj in pametnim štirikolesnim pogonom, ki samodejno uravnava porazdelitev navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Na terenu bo prišla prav še elektronska zapora zadnjega diferenciala, vsak dan pa štirje različni vozni programi: hibridna vožnja, električna vožnja, polna zmogljivost in sneg.
V prostorni kabini, kjer je že v osnovi panoramska steklena streha, so digitalni merilniki na 10-palčnem zaslonu, zaslon za multimedijo v diagonalo meri 14,6 palcev. Poleg ogrevanja in prezračevanja sta sprednja sedeža zmožna tudi masaže, zanimivo, čeprav verjetno zamudno pa je tudi električno odpiranja vrat tovornega dela. Nissan frontier pro je zmožen še poganjanja naprav iz baterije z močjo do največ 6 kW, na Kitajskem pa bo na voljo v zadnji četrtini leta. Na voljo bo tudi drugod po svetu, vendar še ni jasno, kje. Vsekakor so pri Nissanu že napovedali, da se bo frontier pro prelevil tudi v čistokrvni SUV, ki ga bodo verjetno prodajali samo v Aziji.