Nissan frontier pro ima kitajsko drobovje, saj ima veliko skupnega z nissanom dongfeng Z9, nenazadnje je izdelan za kitajski trg. Dejansko pa je frontier pro bolj pomemben, kot si lahko mislimo, saj gre za prvi nissanov elektrificiran poltovornjak s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Res je, Nissan ima že pogone e-Power, kjer pa klasični motor deluje samo kot generator, ki ustvarja energijo za pogon elektromotorja, frontier pro pa ima priključnohibridni pogon, s katerim je mogoče samo na elektriko prevoziti do 135 kilometrov, preden se vključi 1,5-litrski bencinski motor. To navajajo sicer po ciklu CLTC, ki je manj realen kot WLTP, tako da lahko na elektriko verjetno prevoziš nekaj manj kilometrov, če sta polna rezervoar za bencin in baterija, ki pospravi 33 kWh, pa lahko verjetno frontier pro tudi prevozi manj kot navedenih 1046 kilometrov.
slika
Nissan frontier pro ima šasijo ne samonosne karoserije, tako da gre za kleni poltovornjak, ki se bo verjetno dobro znašel tudi na terenu, tudi zavoljo 300 kW (407 KM) sistemske moči in 800 Nm navora. Vsi modeli se bodo ponašali s petvodilnim vpetjem zadaj in pametnim štirikolesnim pogonom, ki samodejno uravnava porazdelitev navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Na terenu bo prišla prav še elektronska zapora zadnjega diferenciala, vsak dan pa štirje različni vozni programi: hibridna vožnja, električna vožnja, polna zmogljivost in sneg.
slika
V prostorni kabini, kjer je že v osnovi panoramska steklena streha, so digitalni merilniki na 10-palčnem zaslonu, zaslon za multimedijo v diagonalo meri 14,6 palcev. Poleg ogrevanja in prezračevanja sta sprednja sedeža zmožna tudi masaže, zanimivo, čeprav verjetno zamudno pa je tudi električno odpiranja vrat tovornega dela. Nissan frontier pro je zmožen še poganjanja naprav iz baterije z močjo do največ 6 kW, na Kitajskem pa bo na voljo v zadnji četrtini leta. Na voljo bo tudi drugod po svetu, vendar še ni jasno, kje. Vsekakor so pri Nissanu že napovedali, da se bo frontier pro prelevil tudi v čistokrvni SUV, ki ga bodo verjetno prodajali samo v Aziji.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kitajski poltovornjak lahko postane SUV

Nissan je na šanghajskem avtosalonu presenetil s poltovornjakom frontier pro, ki bi se v prihodnosti lahko razvil v SUV.

 

 

Beri dalje
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc