Renault 5 turbo 3E je mini superšportnik, kot mu pravijo Francozi, končno pa so razkrili tudi ceno. 155.000 EUR je priporočena maloprodajna cena za vstopni mini dirkalnik večinoma iz karbona na steroidih. Skupno bodo izdelali samo 1980 primerkov tega posebneža, ki se s to številko poklanja letnici izdelave originalnega renaulta 5 turbo. Vsak, ki ima trenutno 50.000 EUR na računu, pa lahko s tem denarjem opravi rezervacijo svojega vozila, takisto bo lahko izbral svojo lastno številko avtomobila, če bo še na voljo. Zgodaj prihodnje leto bodo kupci lahko personalizirali svoj renault 5 turbo 3E, torej bodo na voljo raznovrstni materiali za notranjost, različne barve zunanjosti, verjetno tudi različne barve varnostnih pasov, različni sedeži in podobno, tako da bo končna cena avtomobila verjetno bliže 233.000 EUR, za kar pa lahko pri nas dobite že vstopni porsche 911 GT3. Mogoče se takšna cena zdi absurdna, vendar se moramo zavedati, da bodo kupci renaulta 5 turbo 3E zapravili četrt milijona evrov za zajtrk, obenem pa bo ta vsota neprimerljivo manjša od tiste, ki so jo morali odšteti za katerega od svojih superšportnih avtomobilov v garaži.
slika
Leta 2027 bo potem stekla proizvodnja renaulta 5 turbo 3E, prvi primerki bodo pri lastnikih še istega leta. Če niste nekaj let ždeli pod kamnom gotovo veste, da renault 5 turbo 3E poganja elektriko, in da je bo izdelan na osnovi renaulta 5 oziroma športne izvedbe alpine A290. Oblikovanje je seveda svojevrstno in spominja na prednike iz osemdesetih let preteklega stoletja, vse skupaj pa je že ob razgrnitvi leta 2021 delovalo precej odštekano. Francozi so zapravili tudi zajeten kup denarja za razvoj povsem samosvoje zunanjosti, ki premore samo en par vrat, avtomobil pa je zaradi manjše skupne teže v celoti izdelan iz karbonskih vlaken. Skupno tehta 1450 kilogramov, čeprav bodo inženirji skušali oklestiti še 50 kilogramov. Krasni in napihnjeni blatniki sicer niso samo poklon izvirnemu brutalnežu, saj so inženirji potrebovali dovolj prostora, da so lahko v zadnji kolesi vgradili elektromotorja. Poleg tega imajo svojo funkcijo tudi razni usmerniki in dovodi zraka, saj je treba zagotoviti dovolj hlajenja za elektromotorja, takisto dovolj rež za odvajanje vročega zraka. Renault 5 turbo 3E v dolžino meri 4,08, v širino 2,03 in v višino 1,3 metra. Od tal je oddaljen samo 11,8 centimetrov, kar je verjetno dovolj, da kupci ne bodo vedno popraskali sprednjega odbijača.
slika
Za obliko so poskrbeli pri Renaultu, za drobovje pa inženirji pri športni podznamki Alpine. Izdelali so namreč edinstveno aluminijasto platformo z 800-voltno arhitekturo, ki bo prišla še kako prav. Dva elektromotorja zadaj, po eden v vsakem kolesu, skupno proizvedeta kar 397 kW (540 KM) sistemske moči in neverjetnih 4.800 Nm navora. Tudi zato se lahko renault 5 turbo 3E do 100 km/h požene v 3,5 sekunde in doseže hitrost 270 km/h. Baterija v trebuhu pospravi 70 kWh elektrike, kar je dovolj, da lahko po WLTP avtomobil prevozi do 400 kilometrov, ob polnem gnanju pa seveda bistveno manj. K sreči renault 5 turbo 3E omogoča hitro polnjenje z močjo največ 350 kW, zato se lahko baterija od 15 do 80 odstotkov napolni v 15 minutah.
slika
V notranjosti sta dva športna sedeža iz karbonskih vlaken in šesttočkovni varnostni pasovi, varnostna kletka, ročna zavora v stilu reli dirkalnikov in pri nogah sovoznika napis 'accroche toi', kar pomeni 'drži se'. Praktično povsod je alcantara, volan so vzeli iz alpine A290, tako da bo na volanu gumb za izbiro pravega voznega programa, tudi za dirkanje. Kakšni zasloni so v notranjosti praktično ni pomembno, voznik bo v starejšem stilu videl hitrost vožnje, napolnjenost baterije in ostale pomembne podatke. Večina ostalih gumbov je prevzetih iz renaulta 5, izbirnik prestav pa je očitno iz dacie spring. Zanimivo je tudi, da bo imel renault 5 turbo 3E razmeroma velik prtljažnik, saj zadnja motorja ne bosta odgriznila tovornega prostora.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!

Ročna izdelava je vedno draga in to dokazuje tudi novi renault 5 turbo 3E. Ker ga bodo izdelovali na roke, bo vsak stal najmanj 155.000 EUR.

Beri dalje
Ko še Mercedes-AMG počepne
NOVICE
Ko še Mercedes-AMG počepne
Brabus 700
Iztok Krajnc
Moderna psihedeličnost
NOVICE
Moderna psihedeličnost
Porsche 911 spirit 70
Iztok Krajnc
Majhni japonski poltovornjaki
NOVICE
Majhni japonski poltovornjaki
Napoved novega kulta?
Iztok Krajnc
Vojna napoved X7 in GLS
NOVICE
Vojna napoved X7 in GLS
Audi Q9
Iztok Krajnc
Zeleni pospeški
NOVICE
Zeleni pospeški
Lexus ES
Iztok Krajnc
Velika limuzina napada Nemce
NOVICE
Velika limuzina napada Nemce
Toyota bZ7
Iztok Krajnc
GLB bo tukaj leta 2026!
NOVICE
GLB bo tukaj leta 2026!
Mercedes-benz GLB
Iztok Krajnc
Hitro počitniško vozilo
NOVICE
Hitro počitniško vozilo
Toyota RV-2 concept
Iztok Krajnc
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc