Novi subaru outback je postal SUV. Brez skrbi, še vedno se bo vrhunsko znašel na terenu in še vedno bo imel boxer motor.
Subaru outback je kar trideset let vztrajal kot posebni predstavnik družinskih karavanov. Navduševal je s povečano oddaljenostjo od tal, dodatnimi zaščitami ter ojačitvami podvozja in predvsem s konkretnim pogonom, s katerim je po terenu lahko lezel skoraj kot koza. Japonci so zdaj na newyorškem avtomobilskem salonu predstavili že sedmo generacijo, ki je postala predstavnik segmenta vozil SUV, tako da se bo novinec v prvi vrsti zoperstavil toyoti RAV4 in nissanu X-trail.

subaru outback wilderness
Novi subaru outback bo všeč vsem tistim, ki imajo radi škatlaste terence. Škoda, da od tal bolj oddaljene limuzine niso med kupci več tako zaželene, sicer bi gotovo takšen bil tudi novi outback, vsekakor pa bo z novo obliki dobil nove zaveznike. Od tal je še vedno oddaljen 22 centimetrov, kar je toliko kot poprej, v osnovi pa bo obut v pnevmatike na 19-palčnih platiščih. Obstaja tudi še bolj terenska izdaja outback wilderness, ki je 24 centimetrov oddaljena od tal in ima še bolj terensko nastavljeno vzmetenje, slednja pa je obuta v bolj terenske pnevmatike na 17-palčnih platiščih.

subaru outback wilderness
Za premikanje sta na voljo dva motorja, v osnovi pa bo za dovolj moči skrbel 2,5-litrski atmosferski štirivaljnik, ki ponudi 130 kW (176 KM) moči in 241 Nm navora. Kupci z željo po povečani moči bodo posegli po opremi XT ali paketu wilderness, kjer je za pogon zadolžen 2,4-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki ponudi 190 kW (258 KM) moči in 376 Nm navora. Pri obeh motorjih neskončnostopenjski menjalnik CVT moč stalno prenaša na vsa štiri kolesa, tako da terenski podvigi ne bodo predstavljali težav, prav tako pa so inženirji spremenili še delovanje terenskega programa X-mode, ki bo bolje dopolnjeval stalni štirikolesni pogon s sredinsko zaporo diferenciala.

V notranjosti novi subaru outback ponudi 12,3-palčni zaslon za digitalne merilnike in 12,1-palčni zaslon za multimedijo. Marsikdo bo zmotno mislil, da je slednji manjši kot poprej, vendar je bil prej 11,7-palčni zaslon postavljen navpično, novi pa vodoravno. Prav tako se lahko nova multimedija pohvali z naprednim procesorjem, zaradi katerega bo delovanje hitrejše, prav tako pa sistem ponudi več možnosti personalizacije in že v osnovi podpira Android Auto in Carplay. K sreči so Japonci pustili klasične gumbe za prezračevanje, kar je voznikom enostavno pač najbolj všeč.

Novi outback bo seveda še naprej ekstremno varen avtomobil, tudi zaradi zadnje generacije varnostnih sistemov, ki jim Japonci pravijo Eyesight. Outback bo tako lahko zaradi treh kamer in radarjev, ki spremljajo cestišče pred avtomobilom in dogajanje okoli njega, samodejno vozil do hitrosti 137 km/h, kar bo zmanjšalo utrujenost voznika na daljših vožnjah. Informacije o ceni in razpoložljivosti bodo znane bliže splovitvi, ki je napovedana za zadnji del leta 2025.
Sedmi outback je SUV
Beri dalje