Subaru solterra, prvi Subarujev električni avtomobil, je dobil nov izgled, večji doseg in povečano moč.
Subaru je na tokratnem avtomobilskem salonu v New Yorku pokazal marsikatero novost, tudi posodobljeni električni solterra, ki je prejel kar nekaj novitet. Sama oblika je zdaj precej drugačna od tiste pri toyoti bZ4x, solterra pa se lahko pohvali z novimi deljenimi lučmi, bolj čistim obrazom in precej miniaturno masko, ki na sredini gnezdi logotip. Še najbolj pa izgled spremeni barva, saj so poprej nepobarvane črne plastične dele pobarvali, kar je poskrbelo za skoraj dramatično spremembo. Na voljo bo še streha v kontrastni barvi in nove oblike platišč, ki v diagonalo merijo od 18 do 20 palcev.

Tudi kabino so malenkostno nagradili in spremenili 14-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki je zdaj postavljen malenkost nižje, prav tako so spremenili zgornji del armaturne plošče. Gumb za zagon so postavili bližje volanu, spremenili pa so še sredinsko konzolo, ki zdaj namesto predala premore dve podlagi za brezžično polnjenje mobilnih telefonov z močjo 15 vatov. Tudi gumbov je malenkost manj.

Solterra je seveda še vedno izdelan na enaki e-SGP platformi, so pa inženirji poskrbeli za optimizacijo pogona in v trebuh vgradili malenkost večjo baterijo, ki pospravi 74,7 kWh elektrike. Posledično bo po napovedih možno prevoziti do 25 odstotkov več kot poprej, skupno do okoli 458 kilometrov z vstopnim modelom. Slednji ponudi 173 kW (236 KM) moči, ki se prenaša na vsa kolesa, zmogljivejši solterra XT pa 251 kW (342 KM). To pomeni, da se lahko solterra XT do 100 km/h požene okoli petih sekundah. Litij-ionska baterija se lahko od 10 do 80 odstotkov napolni v slabih 35 minutah, saj se lahko preko enosmerne napetosti polni z močjo največ 150 kW.

Subaru solterra bo na voljo konec leta, takrat pa bodo kupci navdušeni še nad spremembami vzmetenja in podvozja, tudi nad spremenjenim delovanjem krmilnega sistema.
25 odstotkov večji doseg
Beri dalje