Subarujev drugi električni avtomobi, trailseeker, bo na cestah prihodnje leto. Takrat bo že v osnovi na voljo s stalnim štirikolesnim pogonom.
Na newyorškem avtomobilskem salonu so Japonci razkrili svoj drugi električni avtomobil, ki so ga poimenovali trailseeker. Gre dejansko za prvi električni avtomobil, ki so ga pri Subaruju oblikovali znotraj hiše, posledično pa se osredotoča na terensko zmogljivost in vsestranskost. V primerjavi z osveženim subarujem solterra, je trailseeker bolj škatlasto oblikovan, poleg tega ima na zadku nahrbtnik, kot da bi šlo za karavan, to pa je seveda pogodu kupcem subarujev, ki so imeli outback doslej radi tudi zaradi prostornosti. Dejansko je tudi podobno velik, oddaljenost od tal pa je 21 centimetrov. Za razliko od solterre, ima trailseeker več zaščitne plastike vseokrog, kar mu daje še bolj robusten izgled.

Subaru trailseeker se lahko v notranjosti pohvali z največjim zaslonom, kar jih je Subaru kadarkoli vgradil v avtomobil, v diagonalo pa meri 14 palcev. Multimedijske vsebine bodo tako še bolj jasno prikazane, v osnovi pa sistem podpira tudi Android Auto in Carplay. Gumbov pod zaslonom je malo, tudi upravljanje s prezračevanjem poteka preko zaslona, je pa nekaj gumbov še na sredinski konzoli, kjer je vrtljivi gumb za izbiro prestave. Prostora je po napovedih precej, čeprav jasne številke še niso navedene, sprejme pa trailseeker več prtljage v prtljažnik kot solterra, ki ponudi za 452 litrov prostora. Dodatnega prtljažnega prostora pod sprednjim pokrovom ni.

Trailseeker je izdelan na posodobljeni platformi e-SGP, ki ponuja bolj ekonomično vožnjo tudi na avtocesti, manj hrupa in vibracij v kabini, tudi izboljšano krmljenje. Subarujevi inženirji so prilagodili tudi podvozje, vzmetenje in pogonski sklop, da se bo trailseeker lažje spopadel z brezpotji, prav tako pa ima voznik na voljo več različnih voznih programov, tudi za sneg, globok sneg in blato, na voljo je tudi pomoč pri spuščanju po klancih navzdol. Trailseeker se lahko pohvali še s stalnim štirikolesnim pogonom, za kar sta kriva dva elektromotorja, po eden na vsaki premi. Skupno je na voljo 275 kW (375 KM) sistemske moči, zaradi česar se lahko subaru trailseeker do 100 km/h požene v 4,5 sekunde.

Baterija v podkožju pospravi 74,7 kWh elektrike, kar je dovolj za okoli 482 kilometrov po WLTP, bolj realno za okoli 420. Hitro polnjenje je omogočeno z močjo največ 150 kW na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom, kjer se lahko baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v slabih 35 minutah. Subaru trailseeker bo na izbranih tržiščih na voljo sredi prihodnjega leta, mogoče pri nas celo kot subaru e-outback, ker so v New Yorku prav tako predstavili bencinski outback.
Outback na elektriko
Beri dalje