Pred dobrimi štirimi leti je Volkswagen naznanil razvoj električne platforme SSP. Morala bi že biti tukaj, pa bo na voljo šele konec desetletja.
Pri Volkswagnu imajo že nekaj let obilico težav. Zdi se, da bi morali v celoti odpustiti vodstvo, predvsem pa bi morali bolj poslušati želje kupcev. Mnogim težavam navkljub bodo do konca desetletja premogli novo platformo SSP, ki bi sicer že morala aktivno podlagati nova električna vozila, pa so znova težave s programsko opremo celoten proces spremenile. Očitno težave pridno rešujejo, ker so se pri Volkswagnu znova začeli pogovarjati o platformi SSP, ki bo primarno služila za izdelavo električnih avtomobilov, bo pa podpirala tudi motorje na notranje zgorevanje. Pri Volkswagnu so se namreč odločili, da se bodo zgledovali po Kitajcih in bodo v prihodnosti ponudili baterijske električne avtomobile s podaljševalniki dosega, podobno kot sta že v preteklosti bila BMW i3 in mazda MX-30. To pomeni, da motor na notranje zgorevanje nikoli ne bo poganjal koles, temveč bo deloval kot generator za proizvajanje elektrike.

Nekaj podobnega so nedavno Nemci že predstavili na Kitajskem, in sicer koncept ID. era, ki takisto premore bencinski generator. Res je da avtomobila niso razvili sami, temveč skupaj s kitajskim proizvajalcem SAIC, zato je nova platforma SSP ključnega pomena. Zamenjala bo namreč vse aktualne platforme, na njej pa bodo lahko izdelali vse od kombilimuzin do velikih SUVjev. Sicer je trenutno vodilni Volkswagna Thomas Schäfer že začel kvasiti neumnosti, saj je nedavno dejal, da bi bilo ekonomsko nerazumno, da bi Volkswagen v Evropi ponujal tako priključne hibride kot električne avtomobile s podaljševalniki dosega. Če se bodo Nemci spet odločili za še eno neumno odločitev, jih bo to verjetno dokončno pokopalo, ker Kitajci v Evropo vsekakor bodo pripeljali baterijske električne avtomobile s podaljševalniki dosega.

Bo pa na platformi SSP izdelana tudi deveti volkswagen golf, ki bo (žal) na voljo samo v baterijski električni izdaji. To se bo zgodilo enkrat proti koncu desetletja, je pa zanimivo, da bo verjetno tudi do sredine tridesetih let še vedno obstajala osma generacija volkswagna golf s klasičnimi motorji. Toliko namreč po novem verjamejo v popolno elektrifikacijo.
Nova platforma podpira tudi ‘stare’ motorje
Beri dalje