Pri Volkswagnu imajo že nekaj let obilico težav. Zdi se, da bi morali v celoti odpustiti vodstvo, predvsem pa bi morali bolj poslušati želje kupcev. Mnogim težavam navkljub bodo do konca desetletja premogli novo platformo SSP, ki bi sicer že morala aktivno podlagati nova električna vozila, pa so znova težave s programsko opremo celoten proces spremenile. Očitno težave pridno rešujejo, ker so se pri Volkswagnu znova začeli pogovarjati o platformi SSP, ki bo primarno služila za izdelavo električnih avtomobilov, bo pa podpirala tudi motorje na notranje zgorevanje. Pri Volkswagnu so se namreč odločili, da se bodo zgledovali po Kitajcih in bodo v prihodnosti ponudili baterijske električne avtomobile s podaljševalniki dosega, podobno kot sta že v preteklosti bila BMW i3 in mazda MX-30. To pomeni, da motor na notranje zgorevanje nikoli ne bo poganjal koles, temveč bo deloval kot generator za proizvajanje elektrike.
slika
Nekaj podobnega so nedavno Nemci že predstavili na Kitajskem, in sicer koncept ID. era, ki takisto premore bencinski generator. Res je da avtomobila niso razvili sami, temveč skupaj s kitajskim proizvajalcem SAIC, zato je nova platforma SSP ključnega pomena. Zamenjala bo namreč vse aktualne platforme, na njej pa bodo lahko izdelali vse od kombilimuzin do velikih SUVjev. Sicer je trenutno vodilni Volkswagna Thomas Schäfer že začel kvasiti neumnosti, saj je nedavno dejal, da bi bilo ekonomsko nerazumno, da bi Volkswagen v Evropi ponujal tako priključne hibride kot električne avtomobile s podaljševalniki dosega. Če se bodo Nemci spet odločili za še eno neumno odločitev, jih bo to verjetno dokončno pokopalo, ker Kitajci v Evropo vsekakor bodo pripeljali baterijske električne avtomobile s podaljševalniki dosega.
slika
Bo pa na platformi SSP izdelana tudi deveti volkswagen golf, ki bo (žal) na voljo samo v baterijski električni izdaji. To se bo zgodilo enkrat proti koncu desetletja, je pa zanimivo, da bo verjetno tudi do sredine tridesetih let še vedno obstajala osma generacija volkswagna golf s klasičnimi motorji. Toliko namreč po novem verjamejo v popolno elektrifikacijo.
Posted on

Nova platforma podpira tudi ‘stare’ motorje

Pred dobrimi štirimi leti je Volkswagen naznanil razvoj električne platforme SSP. Morala bi že biti tukaj, pa bo na voljo šele konec desetletja.

Beri dalje
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Velar na asfaltu
NOVICE
Velar na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
Posebna izdaja MANUFAKTUR arctic silver edition
NOVICE
Posebna izdaja MANUFAKTUR arctic silver edition
Mercedes-AMG GLE in GLS
Iztok Krajnc
Bigster gre do 1.450 kilometrov daleč
NOVICE
Bigster gre do 1.450 kilometrov daleč
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Oponašanje večjega brata
NOVICE
Oponašanje večjega brata
Volkswagen T-roc
Iztok Krajnc
40 jih prihaja v Evropo
NOVICE
40 jih prihaja v Evropo
Honda civic type R ultimate edition
Iztok Krajnc